Toon posts:

Radeon 9700 pro 128 ddr lage fps

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eerst ff me specs :) :
Asus A7v8x
AMD Athlon XP 2400+
512 DDR (Kingston)
300 Watt voeding
Sapphire Ati Radeon 9700 Atlantis Pro 128 DDR
Bios 1010

bij mij werkt dit samen alleen als ik geen agp drivers installeer maar dan heb ik 20 fps met medal of honor ik haal niet eens boven de 120. met 3dmark heb ik een score van ongeveer 11000. volgens mij klopt dit niet. heeft iemand meer fps en wat voor instellingen heeft je dan in bios? misschien heb ik verkeerde instellingen.

Verwijderd

Zet ergens eens een punt of een komma, ik snap er niet veel van. Je hebt 20fps, maar je haalt niet eens boven de 120? Wat bedoel je nou.
Een 3dmark van 11.000 is volgens mij niet slecht :?

En KT400 chipset mobo's met R9700 is volgens mij niet de ideale combo.
Zet hem eens op AGP 4x i.p.v. 8x :)

Verwijderd

En lees de tips om je 3dmark score omhoog te krijgen eens door:

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

Dit zal je pc ook wel versnellen in spellen. En zijn er misschien patches voor dat spel?

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik al geprobeerd maar er veranderde niets :'(

Verwijderd

Misschien kun je eerst even vertellen wat je allemaal precies zelf hebt geprobeert, hoeven wij ook niet te gokken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf in Bios AGP Performance control enabled gedaan en Fast Write maar werkte niet, agp 4x maar werkte ook niet. en verder weet ik niet wat ik nog kan doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 20:17:
ik heb zelf in Bios AGP Performance control enabled gedaan en Fast Write maar werkte niet, agp 4x maar werkte ook niet. en verder weet ik niet wat ik nog kan doen
Oke, ga nu eens kijken of er patches voor het spel zijn, zoja, installeer ze, en volg deze tips op:
-Installeer de Via 4-in-1 drivers als je een Via chipset hebt, zorg voor andere chipsets dat je (mocht dat nodig zijn) AGP drivers geinstalleerd hebt.
-Defragmenteer je harde schijf voor en na het installeren van 3d Mark
-Test het met meerdere drivers, voor nVidia GeForce 3 / 4 kaarten zijn op dit moment de Detonator 40.xx drivers de snelste.
-Zorg dat vsync uitstaat, dit kan meestal in je drivers, lukt dat niet doe het dan met een tweakproggie (zie bovenaan ergens in deze FAQ voor tools)
-Ga wat lopen rotzooien met Tweakproggies om je score wat hoger te krijgen (de hoogste scores op Madonion zijn altijd neergezet met compleet getweakte systeemen, als jij je pc niet tot het maximale wil overclocken zal je nooit zo’n hoge score halen )
Komt uit onze faq.

Verwijderd

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) eerst even lezen dus :)
En begin dan bij * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * , dan hoop ik dat je de volgende keer wat duidelijker etc. bent. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 20:36 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.