Ik heb winXP en ik krijg sinds vandaag deze foutmeldig bij o.a. het programma AOLpress, windows help en mijn viruscan tijdens het afstluiten, oftwel: het gebeurt plots bij meerdere progies. De exacte foutmelding is dit: De instructie op 0xffff01b3 verwijst naar geheugen of 0xffff01b3. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. En dan klik op OK om het programma te beinigen ect. Deze foutmelding krijg ik bij het opstarten van AOLpress... Iemand enig idee wat er hier aan de hand is?
Controlleer je geheugen eens met een test progje ?ygma!l schreef op 28 January 2003 @ 19:38:
Ik heb winXP en ik krijg sinds vandaag deze foutmeldig bij o.a. het programma AOLpress, windows help en mijn viruscan tijdens het afstluiten, oftwel: het gebeurt plots bij meerdere progies. De exacte foutmelding is dit: De instructie op 0xffff01b3 verwijst naar geheugen of 0xffff01b3. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. En dan klik op OK om het programma te beinigen ect. Deze foutmelding krijg ik bij het opstarten van AOLpress... Iemand enig idee wat er hier aan de hand is?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het gekke is alleen dat mijn pc verder wel gewoon draait
En weet je een goed test progie?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik heb nu eens meer programma's getest en weer us AOLpress gestart en de foutmelding was nu hetzelfde behalve dat er i.p.v. 0xffff01b3 er nu 0xffff05f9 (of nog anders) staat... Is dit nu wel een geheugen fout? De error verandert steeds...
Heb je nu al de link van blackd geprobeerd?
Het kan zijn dat je bankje gewoon niet helemaal ok is.
En dat er verschillende adressen zijn die niet/slecht aanspreekbaar zijn.
Anders misschien ff je hd ghosten en een reinstall doen.
Kan soms ook een windows probleem zijn.
Het kan zijn dat je bankje gewoon niet helemaal ok is.
En dat er verschillende adressen zijn die niet/slecht aanspreekbaar zijn.
Anders misschien ff je hd ghosten en een reinstall doen.
Kan soms ook een windows probleem zijn.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb voordat dit probleem zich voortdeed de HD gedefragmenteerd.... kan dat dan ook een oorzaak zijn, zo ja, hoe los ik het dan op?
Pagina: 1