Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Choeso jei 
Verder nog iets te vertellen of gaan we weer aan het modden
Verder nog iets te vertellen of gaan we weer aan het modden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* Beaves is aan het modden hoor, alleen die verekte "Lieve" Modjes doen hun werk nietRenegade schreef op 28 January 2003 @ 20:07:
Choeso jei
Verder nog iets te vertellen of gaan we weer aan het modden![]()

[ Voor 6% gewijzigd door Beaves op 28-01-2003 20:10 ]
Goed, we zullen je systematisch naar -1 modden. Dan kan je de magische grens nog eens overschrijden... Overigens is 6 karmapunten per reactie wel heel veel (bij 2.3 modpoints). Ik krijg bij 1.9 modpoints maar 2.3 karma per reactie.Beaves schreef op 28 januari 2003 @ 20:10:
[...]
* Beaves is aan het modden hoor, alleen die verekte "Lieve" Modjes doen hun werk niet![]()
Ik heb het algorithme van karmeberekening gekraaktpolaris schreef op 28 januari 2003 @ 20:14:
[...]
Goed, we zullen je systematisch naar -1 modden. Dan kan je de magische grens nog eens overschrijden... Overigens is 6 karmapunten per reactie wel heel veel (bij 2.3 modpoints). Ik krijg bij 1.9 modpoints maar 2.3 karma per reactie.
20KBiefs 
jij mag blij zijn dat je geen kwhore bent, anders zou er wel erg veel eelt op zitten . . .
bleh, het idee alleen al
jij mag blij zijn dat je geen kwhore bent, anders zou er wel erg veel eelt op zitten . . .
bleh, het idee alleen al
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
gefeli content provider, overigens zou ik hedskes naam niet te hard roepen, voordat je het weet reageert ie nog

Pagina: 1