Toon posts:

[Ben&Facturen] inlopen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben heeft een probleem gehad met facturen...
Dit kan je in veel topics nalezen.

maar wat ik mij afvraag, is jullie een mogelijkheid geboden om de facturen in 1 keer te betalen.. of moeten jullie het ook allemaal betalen per '25dagen' ipv. per '30' ?

ik vind dit dus echt niet kunnen... ik moet 2 maanden inlopen... en nu verw8en ze dat ik per '25' dagen ga betalen dat resulteert dat ik 1-2 maanden (en deze maand) 2 facturen in 1 maand krijg.... Dit is toch niet te doen? Waarom mag ik het niet in 1 keer betalen? en heeft iemand meer uitleg gekregen over deze bullshit?

(Yes i used the fucking seachs, maar vond verder niet veel info over facturen inlopen :))

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ik heb nog niets van Ben over gehoord. Ze schrijven het automatisch af, dus het zal wel goedkomen ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Dit probleem is mij niet bekent, bij mijn tel. rekening is ook niks 'raars'te bespeuren, wel had mijn vriendin in één keer iets 'extra's' van een vorige maand (ik geloof november) die ze weer(?) moet betalen.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Topicstarter
Shedman schreef op 28 January 2003 @ 19:52:
Ik heb nog niets van Ben over gehoord. Ze schrijven het automatisch af, dus het zal wel goedkomen ...
ja daar ben ik dus ook goed mee de fout ingegaan 'aah ze zullen het wel afschrijven'

mooi niet dus 8)7

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 20:33:
[...]

ja daar ben ik dus ook goed mee de fout ingegaan 'aah ze zullen het wel afschrijven'

mooi niet dus 8)7
Uiteindelijk schrijven ze vast wel de kosten af die ik gemaakt heb. Of ze dat nou deze maand doen of een maand later zal mij een zorg zijn. Ik weet hoeveel mijn telefoonrekening gemiddeld is per maand en daar hou ik dus rekening mee.

Zolang ze me niet afsluiten omdat er niet betaald wordt vind ik alles best.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik vind het wel een beetje vreemd dat je nu oplossingen moet gaan bedenken voor een probleem dat eigenlijk niet had hoeven bestaan.

Je weet toch dat je die kosten een keer gaan komen. Ik heb netjes de gemaakte kosten apart gezet op mijn spaarrekening (net iets meer dan dat ik al verwachte) en er lekker rente over gekregen en dan kan ik nu netjes alles betalen.

• Norckon
  • Laatst online: 02-08 22:23
Sommige mensen kunnen dat niet, Airwolf.
Zoals ik; als ik geld heb, gaat dat gelijk op aan bier, een mixje voor een leuke dame ennuhh... bier. Dan heb je dus niets meer en moet je opeens meer gaan betalen.
Onder m'n toetsenbord ligt hier ook nog een leuke Ben rekening die ik op het moment niet kan betalen...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Norckon schreef op 28 January 2003 @ 20:48:
Zoals ik; als ik geld heb, gaat dat gelijk op aan bier, een mixje voor een leuke dame ennuhh... bier. Dan heb je dus niets meer en moet je opeens meer gaan betalen.
Onder m'n toetsenbord ligt hier ook nog een leuke Ben rekening die ik op het moment niet kan betalen...
tja dat is dan -om het hard te zeggen - je eigen schuld dat je niet zorgvuldig omgaat met geld, daar hoeft BEN nog niet onder te lijden.

Als je ergens gebruik van maakt wat kosten met zich meebrengen kun je vroeg of laat er vanuit gaan dat de kosten aan je doorberekend worden.
Dan had je maar niet akkoord moeten gaan met hetgene waarvoor je gekozen hebt.

Nogmaals het klinkt hard maar het is wel zo.

39

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Norckon schreef op 28 January 2003 @ 20:48:
Sorry, maar dat wil er bij mij niet helemaal in.
Ik vind dat eerlijk gezegd (nofi) nogal stom.

Normaal verwacht je een rekening (logisch want je heb een abbonement), ik neem aan dat je alleen een abbo neemt wat je ook daadwerkelijk kan betalen. Dus als jou Salaris/Stufi binnenkomt dan heb je een bedrag in handen en je weet dat er een rekening komt, toen kwam je er in 1 keer achter dat ze geen rekening stuurde, maar je weet echt wel dat die gaat komen.

Dat je dit geld dan opmaakt aan bier, mixje voor een leuke dame ligt gewoon aan het feit dat je dan niet goed met geld kan omgaan.

Nogmaals, dit is geen belediging. Ik snap hoe het _kan_ gebeuren, maar ik vind dus dat het niet _hoeft_ te gebeuren als je verstandig met je geld omgaat. Je kan alles logisch inplannen zeker als je een spaarrekening erbij neemt dan heb je er nog voordeel aan ook als ze de rekening niet sturen, aangezien je er dan rente over krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
mjah makkelijk gezegt, maar ik ben er dus 2 maanden vanuit gegaan "ze halen het er wel af" en ik kijk er verder niet naar om...

nou is het nu geen probleem om in 1x 3 rekeningen te gaan betalen (nov,dec vergeten.. en jan bewust)

maar ik word nu eigenlijk 'verplicht' om de hele zooi 'te gaan inlopen' met termijnen van 25 dagen... en dat wil ik niet!!! maar door een fout van hun... _MOET_ ik!!!

Dat is het probleem!

• Norckon
  • Laatst online: 02-08 22:23
Ik weet ook wel dat het mijn eigen schuld is en ik heb ook een spaarrekening waar elke maand een bedrag heen gaat.
Door mijn geweldige financiele planningen wordt dat bedrag echter de volgende dag direct teruggestort :)
Ik geef Ben hier absoluut niet de schuld van en weet dat het dom en stom en ongepland etc. van mij is, maar als ik geld heb is de neiging tot uitgeven te groot...
Pagina: 1