[Mozilla] Hij weigert om Tweakers.net normaal weer te geven

Pagina: 1
Acties:

• TheDweep
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05-2021
In tegen stelling tot alle andere pagina's geeft hij het zo weer:

Afbeeldingslocatie: http://dweepy-dreams-inc.netfirms.com/tweakers.jpg

Ik vond met de search een post met een soortgelijk probleem en daar stond een link naar een file die een probleem op zou lossen met betrekking tot java. Nou heb ik helemaal geen verstand van de opbouw van webpages en of tweakers java gebruikt, maar alles werkt behalve deze.

Wie kent dit probleem en weet wat ik eraan kan doen?

PS, kleuren plaatje gaat op de 1 of andere manier niet

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welke mozilla versie heb je?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 19:39
T.net gebruikt Javascript. Dit heeft dus niets met Java (en dus ook niet met Java Virtual Machine) te maken.
Ik heb zelf vanaf versie 1 Mozilla in gebruik en heb nergens last van (behalve dan dat hij wat traag is met starten, maar ja: IE is dan ook wel zwaar geïntregeerd).

Oh ja, misschien je plaatje als jpeg of png opslaan ipv gif?

[ Voor 11% gewijzigd door Postman op 28-01-2003 19:45 ]

• TheDweep
ik heb :

en-US; rv:1.2.1; MultiZilla v1.1.32 final

• Postman
MultiZilla :?
Probeer eens de nieuwste versie te installeren (meen 1.3a). Je kunt ook nog de tests uitvoeren die in het debug menu zitten (bijv. JavaScript). Misschien vindt ie daar wel ergens iets.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

FlamerX schreef op 28 January 2003 @ 23:24:
Probeer eens de nieuwste versie te installeren (meen 1.3a)
dat is de meest recente multizilla.

(wat is multizilla? >> lees Het grote Gecko-based browser overstaptopic! )

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Postman
Meest recente MultiZilla misschien wel, maar hij schrijft zelf dat zijn Mozilla versie 1.2.1 is, dus overstappen naar 1.3a kan misschien een oplossing zijn.

TheDweep: wat je ook kunt proberen is om heel Mozilla te verwijderen en opnieuw te installeren (of gebruik je ook email, dan kan het misschien lastiger worden).

Ik neem maar aan dat het niet aan MultiZilla zal liggen (alhoewel ik altijd plugin-ins wantrouw zodra er errors in het hoofdprogramma verschijnen).

[edit]
In versie 1.3a hebben ze een bug verholpen die betrekking had op de Javascript debugger. Wat er precies fout gaat begrijp ik niet, maar jouw probleem heeft zo te zien wel te maken met JavaScript. Link.

[ Voor 23% gewijzigd door Postman op 29-01-2003 00:04 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* alt-92 draait:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.2.1; MultiZilla v1.1.32 final) Gecko/20021130

Ik denk eerder aan een profile bugje, maak eens een nieuw mozilla userprofile aan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Postman
* Postman draait:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.3a) Gecko/20021212

Hoe bug? Of bedoel je dat MultiZilla alleen onder 1.2.1 draait en (nog) niet onder 1.3a?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

FlamerX schreef op 29 januari 2003 @ 00:25:
Hoe bug? Of bedoel je dat MultiZilla alleen onder 1.2.1 draait en (nog) niet onder 1.3a?
Multizilla draait ook met 1.3a hoor, maar mogelijk staat er iets in z'n prefs.js / user.js verkeerd.

Snelste manier om daar achter te komen is gewoon een nieuw Mozilla user profile aan te maken (wat je eigenlijk bij elke upgrade met doen maar * alt-92 eigenwijs ;) )

• TheDweep
heb nu 1.3a en zoals het er nu uitziet draait alles weer perfect. Maar het rare is dat tweaker svan de ene op de andere dag niet meer normaal weer te geven bleek.

• satcp
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden met Opera een soortgelijk probleem gehad. Gedurende een halve dag was de weergave van tweakers.net totaal in de war. Vergelijkbaar met het plaatje van "TheDweep". Bij mij waren de trackers allemaal zichtbaar, maar de rest van de pagina was gewoon grijs. Andere Opera gebruikers hadden het probleem echter niet, maar refreshen, cache uitkuisen,... hielpen niets. Na enkele uren was de weergave ineens weer inorde. Ik heb er nog steeds geen idee van wat er misliep.

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Dit ligt imo. niet aan Mozilla. Ik heb nl. met IE hetzelfde problemen.

Internet ging via een ISDN verbinding (die we met zijn vijven deelden) naar een ander kantoor, naar internet.

Ik zou het dus eerder bij je verbinding zoeken. Mozilla werkt bij mij thuis nl. prima

Shift indrukken als je op Refresh klikt => zou die weer goed moeten laden (evt. wat vaker proberen)

[ Voor 17% gewijzigd door wokkie15620 op 29-01-2003 15:45 . Reden: Oplossinkie ]

Pagina: 1