Ik ben er resent achter gekomen dat mijn OpenGL error op mijn Radeon 9700 pro het zit in mij chipset. Ik bedoel dus het op tilt slaan van mijn pc.
Je hoort veel dingen over dat de radeon drivers slecht zijn en dat sommige er geen last van hebben, ik weet nu waarom.
Ik installeer nooit mijn chipset de laatste tijd (MSI KT400) omdat het niet zo veel uitmaakt meestal. Maar mijn fps haperde een beetje in Counter-Strike, dus ik denk ik install mijn chipset. En vanaf dat moment sloeg mijn CS constant op tilt, en ook nog andere spellen die nooit op tilt sloegen.
Dus ik heb windows opnieuw geinstalled en ik probeer het nog een keer, met weer het zelfde resultaat.
Conclusie:
Mijn chipset (VIA) en ATI Radeon drivers gaan niet goed samen.
Ik weet niet tot welke radeon het gaat, maar het geld alvast voor de 9700 pro.
Als je dus een 9700 pro hebt en een VIA chipset install de chipset dan niet.
Als jullie het hier mee oneens zijn post dan ff een reply waarom, en geen 'ik denk', wel testen...
Je hoort veel dingen over dat de radeon drivers slecht zijn en dat sommige er geen last van hebben, ik weet nu waarom.
Ik installeer nooit mijn chipset de laatste tijd (MSI KT400) omdat het niet zo veel uitmaakt meestal. Maar mijn fps haperde een beetje in Counter-Strike, dus ik denk ik install mijn chipset. En vanaf dat moment sloeg mijn CS constant op tilt, en ook nog andere spellen die nooit op tilt sloegen.
Dus ik heb windows opnieuw geinstalled en ik probeer het nog een keer, met weer het zelfde resultaat.
Conclusie:
Mijn chipset (VIA) en ATI Radeon drivers gaan niet goed samen.
Ik weet niet tot welke radeon het gaat, maar het geld alvast voor de 9700 pro.
Als je dus een 9700 pro hebt en een VIA chipset install de chipset dan niet.
Als jullie het hier mee oneens zijn post dan ff een reply waarom, en geen 'ik denk', wel testen...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 19:17 ]