Topic onterecht dicht en toch een topic openen in LA...
de LA-sticky topics niet gelezen?
Jawel: >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Waarom dan dit topic?
Ik heb hier geen e-mail nog ICQ (noch installatierechten). En aangezien de mod Dido zijn 06 nummer (nog) niet in zijn profiel heeft staan kan ik hem dus niet bereiken. (ik ga er niet speciaal een hotmail account voor openen lijkt me wat overdreven.)
Dus vergeef mij dit topic. (ik twijfel tussen LA en SM)
Waar gaat het om: Dit topic & slotje:
cool restaurant Rotterdam
We kijken waarschijnlijk beiden verschillend tegen dit topic aan. Ik schopte het doelbewust omhoog omdat een update van goede restaurants in Rdam mij nuttig leek. Uiteraard niet voor de TS maar wel voor de rest van GoT (w.o. ikzelf). In 2 jaar komen er nieuwe restaurantjes bij en zakken oude af.
Volgens mij zag Dido dit enkel vanuit het TS perspectief voor wie het idd niet meer relevant is denk ik.
Ik verzoek dus om een heropening van het topic.
Extra argumenten:
- Het is een typisch SG-topic: geen onzin maar niet iets voor de andere fora (twee jaar terug bleef het ook open)
- Waarom een nieuw topic ""restaurants in Rdam?" openen als er al een goed basistopic is? Dat staat zowat in de FAQ: "search]Je topic is al vaker voorgekomen je moet zoeken maar jouw probleem is toch net ietsie anders:"
Het topic zelf had ook al een globalere strekking.
de LA-sticky topics niet gelezen?
Jawel: >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Waarom dan dit topic?
Ik heb hier geen e-mail nog ICQ (noch installatierechten). En aangezien de mod Dido zijn 06 nummer (nog) niet in zijn profiel heeft staan kan ik hem dus niet bereiken. (ik ga er niet speciaal een hotmail account voor openen lijkt me wat overdreven.)
Dus vergeef mij dit topic. (ik twijfel tussen LA en SM)
Waar gaat het om: Dit topic & slotje:
cool restaurant Rotterdam
We kijken waarschijnlijk beiden verschillend tegen dit topic aan. Ik schopte het doelbewust omhoog omdat een update van goede restaurants in Rdam mij nuttig leek. Uiteraard niet voor de TS maar wel voor de rest van GoT (w.o. ikzelf). In 2 jaar komen er nieuwe restaurantjes bij en zakken oude af.
Volgens mij zag Dido dit enkel vanuit het TS perspectief voor wie het idd niet meer relevant is denk ik.
Ik verzoek dus om een heropening van het topic.
Extra argumenten:
- Het is een typisch SG-topic: geen onzin maar niet iets voor de andere fora (twee jaar terug bleef het ook open)
- Waarom een nieuw topic ""restaurants in Rdam?" openen als er al een goed basistopic is? Dat staat zowat in de FAQ: "search]Je topic is al vaker voorgekomen je moet zoeken maar jouw probleem is toch net ietsie anders:"
Het topic zelf had ook al een globalere strekking.
[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 28-01-2003 19:11 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)