Toon posts:

[MS Access] sluit af na het opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb net een MS Access 2000 (MDB) bestand gedownload en gekozen voor 'openen' in het venster dat aangeeft dat de download klaar is. Access startte op maar ik kreeg geen DB te zien. Ik klikte het bestand nog maar eens aan en toen kreeg ik ineens één of andere vage error en access sloot af. Ik nog een keer het bestand openen, werkt goed. Maar als ik er een seconde of 10 mee gewerkt hebt sluit access weer zonder foutmelding af.

Ik heb me PC gereboot, dit heeft niet gewerkt. HEt is niet dit probleem:
Software Algemeen - FAQ - updated 04-01
aangezien ik wél een geldige key heb en de andere office programma's wel goed werken. Daarnaast heb ik office standaard en niet pro.

Wie heeft er een id? In de MS Knowledge base kon ik verder ook nix vinden...

Verwijderd

Probeer eens met shift ingedrukt de db te openen en controleer of er bij opstarten een macro of module gestart wordt (via een formulier).

Verwijderd

meeste gevallen heb je dan een verkeerd/illegaal serie nummer (volgens ms). office dingen sluiten dan doodleuk af.

Verwijderd

Topicstarter
Probeer eens met shift ingedrukt de db te openen en controleer of er bij opstarten een macro of module gestart wordt (via een formulier).
Had ik er ff bij moeten zeggen, ook andere DB's werken niet meer. Ook niet als ik een nieuwe aanmaak. Als ik niets open crasht Access niet, maar ja dan heb je er ook niet veel aan ;).
meeste gevallen heb je dan een verkeerd/illegaal serie nummer (volgens ms). office dingen sluiten dan doodleuk af.
Zoals ik al zei, dat is het dus niet:
aangezien ik wél een geldige key heb en de andere office programma's wel goed werken. Daarnaast heb ik office standaard en niet pro.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En een re-install of repair maakt ook niks uit?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de CD momenteel niet in me bezit :(. Wordt sowieso nog een probleem want ik heb programma's van 3 verschillende office versies geinstalleerd staan (2k pro, 2k standaard en XP).

Maar goed, zodra ik die cd terug heb zal ik het proberen.
Pagina: 1