g550 met alléén tv?

Pagina: 1
Acties:

• _RRM_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:30
Voor een divx/dvd-bak wil ik een matrox g550 gaan kopen met alleen een tv eraan.

Op de matrox-site staat een korte instructie hoe een mogelijke setting eruit zou moeten zien, met daarnaast de opmerking dat dit geen optimale situatie is voor een g550. Vraag me dus af of er iemand is die deze setting met goede beeldkwaliteit en stabiel heeft draaien (met alleen een tv). Heb niet een duidelijk antwoord gevonden na het doorspitten van de matrox-site en de faq's/forums.

Mocht de setting niet haalbaar zijn, dan zal ik het in een alternatief als een radeon gaan zoeken.

Alvast bedankt.

Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Het lijkt me dat de TV-Out toch wel een normaal beeld kan laten zien en dat je de TV-Out ook kan gebruiken zonder een normaal beeldscherm. Je TV moet dan de primaire beeldscherm zijn, maar dat is volgens mij wel mogelijk.

The devil is in the details.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 28 January 2003 @ 18:51:
Het lijkt me dat de TV-Out toch wel een normaal beeld kan laten zien en dat je de TV-Out ook kan gebruiken zonder een normaal beeldscherm. Je TV moet dan de primaire beeldscherm zijn, maar dat is volgens mij wel mogelijk.
Vaak pakt ie de tv-out als primairy als die alleen zit aangesloten, Op mijn GF3 zit er zelfs een jumpertje voor :)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:18
Ik denk dat het geen optimale setting is omdat het gewoon lastig is een (BV) word document te lezen op je tv. Om zich in te dekken zetten ze er op de site gewoon bij dat het niet ideaal is.

Verwijderd

miles schreef op 28 January 2003 @ 19:25:
Ik denk dat het geen optimale setting is omdat het gewoon lastig is een (BV) word document te lezen op je tv. Om zich in te dekken zetten ze er op de site gewoon bij dat het niet ideaal is.
Ik denk niet dat hij er word op gaat draaien gezien zijn openingspost :z

• _RRM_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:30
Ik weet dat het voor office applicaties niet optimaal is, maar da's niet de bedoeling. Inderdaad een tv-out krijgt ook een behoorlijk signaal op tv, maar vroeg me af of iemand specifiek ervaring heeft met een g550, aangezien er niet gegamed gaat worden op deze bak.

De opmerking kan gezien worden als een stukkie juridisch indekken van Matrox?!??

Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L

Pagina: 1