Toon posts:

[E-Smith] niet bereikbaar via www of ftp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een linux bak die draait op het besturingssysteem E-Smith v 5.1.2 (ik heb dit ook al met 5.5 geprobeerd maar daar lukt het ook niet mee ). Ik wil dat mensen via het internet mijn i-bays kunnen bekijken en via ftp toegang kunnen krijgen.

Lokaal werkt alles prima t/m de rechten aan toe, maar daar buiten is er nix mee te doen.

Ik ben ook al de config files van apache aan het doorspitten geweest maar daarmee krijg ik het nog steeds niet aan de gang. Het is net alsof de hele server door het internet niet gezien wordt. Ik kan btw wel gewoon internetten door de server. Mijn internet verbinding is MxStream (Ethernet).

Ik heb al talloze manuals doorgelezen en de instructies opgevolgd maar niets werkt :?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

wat zegt iptables -L ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 09:49

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Heb je die ibays wel public gemaakt ?

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dan een gigantische lijst met allerlei waardes en das een beetje te veel om hier op te noemen. Maar ik moest het commando wel aanpassen naar ipchains omdat ik nog een 2.2 kernel gebruik...

De ibays heb ik idd public gemaakt, ik heb ogenschijnlijk alles in de server-manager goed staan aangezien ik de handleidingen gebruikt heb. Maar ik denk dat het probleem ergens anders zit, in apache zelf bijvoorbeeld