Toon posts:

Foto-beoordelingssite development

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
..

Om even weer oude koeien uit de sloot te trekken ..

Zelf een tweakers beoordelingssite lijkt me koel om te maken .. Financien in de toekomst te regelen met (digi)cam related sales?

Wie heeft er oren naar?

..

Verwijderd

Wel oren naar maar de tijd is een groot probleem....

Verwijderd

Nu ik heb begrepen dat er een nieuwe (betere) versie van photosig komt, hoeft het van mij niet meer zo.

Ik heb inderdaad ook een tijdprobleem...

Verwijderd

Is er ergens iets te lezen over de nieuwe photosig? Ik ben wel benieuwd eigenlijk!

Verwijderd

Topicstarter
Anders ik wel .. ik ga niet omwille van het developen iets maken .. d'r moet wel een reden toe zijn, verbetering van iets wat er al is bijvoorbeeld ..

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:15

vanDaal

-ismeereentje

Ik wacht ook V2 van PhotoSIG af. Als het goed is komt ie rond 1 maart (pas). Mocht het nog steeds het oude liedje zijn, dan ben ik wel geinteresseerd om mee te helpen.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

vanDaal schreef op 28 January 2003 @ 18:53:
Ik wacht ook V2 van PhotoSIG af. Als het goed is komt ie rond 1 maart (pas). Mocht het nog steeds het oude liedje zijn, dan ben ik wel geinteresseerd om mee te helpen.
Het oude liedje: enorm veel irritante en zielige users die alles en iedereen "3 thumbs up" geven in de hoop dat anderen dit ook bij hun doen zodat ze een hoge score krijgen."

Ook die fora zijn behoorlijk irritant: iedere keer klikken... *wachten* post lezen, klikken... *wachten*, post lezen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Johnny schreef op 28 January 2003 @ 20:30:
[...]

Het oude liedje: enorm veel irritante en zielige users die alles en iedereen "3 thumbs up" geven in de hoop dat anderen dit ook bij hun doen zodat ze een hoge score krijgen."

Ook die fora zijn behoorlijk irritant: iedere keer klikken... *wachten* post lezen, klikken... *wachten*, post lezen...
IDD zijn die 'zielige 3TU gevers' lastig, ik heb me er ook vaak dood aan geergerd. Maar nu stoort het mij niet zoveel. Ik weet dat ik toch nooit een score kan ontvangen als wat de 3TU clubleden hebben. Dit onder andere omdat ik geen zin heb ass te gaan kissen en photo's te spammen met mijn links en met het nuttige commentaar (nice shot). Je moet gewoon een keer denken, wat boeien die punten nou, helemaal die van de (INDIRECTE!!!) 'tegenstanders'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 21:35:
[...]

IDD zijn die 'zielige 3TU gevers' lastig, ik heb me er ook vaak dood aan geergerd. Maar nu stoort het mij niet zoveel. Ik weet dat ik toch nooit een score kan ontvangen als wat de 3TU clubleden hebben. Dit onder andere omdat ik geen zin heb ass te gaan kissen en photo's te spammen met mijn links en met het nuttige commentaar (nice shot). Je moet gewoon een keer denken, wat boeien die punten nou, helemaal die van de (INDIRECTE!!!) 'tegenstanders'.
Hmm, herkenbaar inderdaad. Ben een paar keer op die site geweest, maar stoor me aan het commentaar bij al die foto's. Niemand schijnt kritiek te hebben. Heb daardoor geen zin om die hele site door te pluizen. Jammer.

Je kan natuurlijk zeggen:" Lees je die comments toch niet? ". Tsja, werkte het maar zo ;)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Een website maken is niet echt GT, schop naar Devschuur

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Naar aanleiding van bovenstaande commentaar ben ik ff de website wezen bekijken en het klopt idd :)

kzie alleen maar mensen die three thumbs up geven en een commentaar van een woord geven zoals 'awesome', 'excellent', 'good work'. Hele pagina's vol van dat soort nutteloze commentaar :)

Tjek onderstaande link maar eens voor voorbeeld hiervan:

http://www3.photosig.com/viewphoto.php?id=496608

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:41
Als je een "Tweakers beoordelingssite" wilt maken doe je dat lekker, we gaan er hier in ieder geval niet projectmatig aan werken :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.