ik heb een dual amd mp2400 met een tyan tiger mpx (S2466N-4M) mobo en probeer lm-sensors 2.7.0 te installeren onder debian. ik heb eerst een 2.4.20 kernel gecompiled met alle i2c zooi als modules. daarna heb ik i2c 2.7.0 gedownload, unzipped en "make all" en "make install" gedaan. dit ging prima.
daarna heb ik lm_sensors-2.7.0.tar.gz gedownloaden en unzipped. ik doe eerst make all, zonder problemen. als ik daarna make install intik krijg ik de error:
en dan is de pret over, hij doet het niet.
edit:
na opnieuw make dep (in de kernel source dir) te hebben gedaan kwam ik nog een error tegen;
edit2:
deze tweede error kan verholpen worden door /usr/src/linux/include/linux/modversions.h te deleten.
de oorsprongkelijke error veranderd hier echter niet door.
daarna heb ik lm_sensors-2.7.0.tar.gz gedownloaden en unzipped. ik doe eerst make all, zonder problemen. als ik daarna make install intik krijg ik de error:
code:
1
| make: *** No rule to make target `linux/modversions.h', needed by `kernel/chips/vt1211.d'. Stop. |
en dan is de pret over, hij doet het niet.
edit:
na opnieuw make dep (in de kernel source dir) te hebben gedaan kwam ik nog een error tegen;
code:
1
2
3
| make update-modverfile make[1]: Entering directory `/usr/src/linux-2.4.20' /usr/src/linux-2.4.20/include/linux/modversions.h was not updated |
edit2:
deze tweede error kan verholpen worden door /usr/src/linux/include/linux/modversions.h te deleten.
de oorsprongkelijke error veranderd hier echter niet door.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 17:43 . Reden: toevoeging ]