Ik weet niet of dit draadje al een keer voorbij is gekomen, maar ik wil m toch posten.
Toen ik even langs telecomvergelijker.nl surfte, kwam ik de volgende draad tegen:
Het is mij niet duidelijk of dit gaat gebeuren. Bij O2 zelf zeggen ze niets te weten.
Weet iemand hier iets meer over?
Het zou namelijk wel erg mooi zijn als ik hierdoor mijn GSM-Stunter abbo vroegtijdig kan opzeggen
Toen ik even langs telecomvergelijker.nl surfte, kwam ik de volgende draad tegen:
LinkForummers let op het is opnieuw mogelijk abonnement van o2 op te zeggen, dit keer in het kader van tariefswijzigingen. O2 gaat starttarief verhogen naar 0.06 eurocent begin februari. O2 kondigt de tariefswijziging alleen aan in landelijke dagbladen. Let dus goed op en wees er op tijd bij. Geen fabel echt waar, uit zeer goede bron vernomen. Blijf alert en sla de krant iedere dag open.
Het is mij niet duidelijk of dit gaat gebeuren. Bij O2 zelf zeggen ze niets te weten.
Weet iemand hier iets meer over?
Het zou namelijk wel erg mooi zijn als ik hierdoor mijn GSM-Stunter abbo vroegtijdig kan opzeggen
- B.L.A.A.T. -