Herkansing opzeggen O2 abbo

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 13:56

TheFruitNerd

iets met fruit

Topicstarter
Ik weet niet of dit draadje al een keer voorbij is gekomen, maar ik wil m toch posten.
Toen ik even langs telecomvergelijker.nl surfte, kwam ik de volgende draad tegen:
Forummers let op het is opnieuw mogelijk abonnement van o2 op te zeggen, dit keer in het kader van tariefswijzigingen. O2 gaat starttarief verhogen naar 0.06 eurocent begin februari. O2 kondigt de tariefswijziging alleen aan in landelijke dagbladen. Let dus goed op en wees er op tijd bij. Geen fabel echt waar, uit zeer goede bron vernomen. Blijf alert en sla de krant iedere dag open.
Link

Het is mij niet duidelijk of dit gaat gebeuren. Bij O2 zelf zeggen ze niets te weten.
Weet iemand hier iets meer over? :?
Het zou namelijk wel erg mooi zijn als ik hierdoor mijn GSM-Stunter abbo vroegtijdig kan opzeggen _/-\o_

- B.L.A.A.T. -

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
TheFruitNerd schreef op 28 January 2003 @ 17:13:
Ik weet niet of dit draadje al een keer voorbij is gekomen, maar ik wil m toch posten.
Je kan dan het beste proberen om de search te gebruiken, aangezien er een algemeen draadje over het onderwerp loopt.

En ik heb dit gedeelte wat jij post daar al zien terug komen, dus een algemeen topic over een eventuele 2e prijsverhoging lijkt me niet nodig.
kosteloos opzeggen O2 abbo

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 28 January 2003 @ 17:17:
[...]

Je kan dan het beste proberen om de search te gebruiken, aangezien er een algemeen draadje over het onderwerp loopt.

En ik heb dit gedeelte wat jij post daar al zien terug komen, dus een algemeen topic over een eventuele 2e prijsverhoging lijkt me niet nodig.
Dat draadje volg ik ook, maar volgens mij gaat het in dat draadje toch om de specificatie van de rekening en niet over de verhoging van het starttarief. Correct me if I'm wrong, natuurlijk. :9
edit:
De search heb ik al gebruikt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door TheFruitNerd op 28-01-2003 17:21 ]

- B.L.A.A.T. -

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
TheFruitNerd schreef op 28 januari 2003 @ 17:20:
[...]

Dat draadje volg ik ook, maar volgens mij gaat het in dat draadje toch om de specificatie van de rekening en niet over de verhoging van het starttarief. Correct me if I'm wrong, natuurlijk. :9
Nee je heb het goed.
Toch is het wel handig om alles in 1 draadje te houden lijkt mij.
Het gaat immers over hetzelfde onderwerp. :)

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
[Airwolf] schreef op 28 januari 2003 @ 17:57:
[...]

Nee je heb het goed.
Toch is het wel handig om alles in 1 draadje te houden lijkt mij.
Het gaat immers over hetzelfde onderwerp. :)
Het lijkt mij zelf wel handig als er 2 draadjes zijn. Anders wordt het nogal onduidelijk. En gaan mensen denken dat de ene manier wel werkt om van je abbo af te komen, terwijl dat dus niet zo is.

Maar lukt het dan niet om je abbo op te zeggen op die andere manier, die van het factuur gedoe...?

iRacing Profiel

Verwijderd

Heeft iemand die aankondiging al gezien? ik nog niet namelijk. is die verhoging er al?

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 11:37

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Volgens mij wordt het starttarief voor prepaid gewijzigd en niet voor het abonnement en dan kan je moeilijk je abonnement opzeggen!

Zie ook: http://www.online.o2.nl/productinfo/prepay/tarieven/#

Antenne en masten malloot

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Topicstarter
Zo te zien heb je inderdaad gelijk.
Het was anders ook te mooi geweest eigenlijk >:)

- B.L.A.A.T. -

• Xandrios
  • Laatst online: 21:51
...en dit kan ook wel in dat andere draadje :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.