Toon posts:

karma !?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo adminetjes en modjes

ik wou een berichtje plaatsen in shop survey

maar dat kon niet omdat ik een slecht karma had en dat was terug te vinden in m,n profiel

willen jullie mij vertellen waarom ik een slecht karma heb en waar ik dat ergens kan terugvinden in m,n profiel ?!

want ik vind dit wel een beetje raar.

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Je karma kan je vinden onder het kopje My.TNET, en dan gallery homepage.
Je lage karma komt doordat je niet of nauwelijks post, of bijna niet scoort met het moderatie systeem door je posts.

En hier kan je ook je eigen naam opzoeken http://www.tweakers.net/s...03&Sortering=Tijd&x=0&y=0

:) ....

[ Voor 33% gewijzigd door cooolkast op 28-01-2003 17:19 ]

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-03 20:59
Het is op zich wel handig als je erbij zegt wat je username op Tweakers.net is, dapo1981 zou voor de hand liggend zijn, maar die bestaat niet.

Verder staat op reviews: Tweakers.net moderatie FAQ vrij duidelijk uitgelegd hoe je karma scoort.

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 19:39

Floor-is

5.2

Move SG -> TFF

Bericht hierboven

Verwijderd

huh, staat dit nu in LA of TFF?

[edit], ik heb deze reply getikt in LA...... maar in LA is ie weg.

stond iig zeker tegelijk in /43 en /15

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 17:21 ]

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
TFF

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 17:12:
hallo adminetjes en modjes

ik wou een berichtje plaatsen in shop survey

maar dat kon niet omdat ik een slecht karma had en dat was terug te vinden in m,n profiel

willen jullie mij vertellen waarom ik een slecht karma heb en waar ik dat ergens kan terugvinden in m,n profiel ?!

want ik vind dit wel een beetje raar.
Slecht karma krijg je door dat je posts plaatst die gemiddeld een lage waardering (dat wil zeggen 0 of -1 dus) krijgen. Je kunt dit weer opwaarderen door een aantal goede reacties te plaatsen. Op je Gallery pagina staat hoeveel posts je hebt gemaakt met daarachter een icoon (Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/nblt.gifAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/nblt.gif), als je daarop klikt krijg je een overzicht van alle threads waar jij in gepost hebt. Op diezelfde pagina in je Gallery staat een kopje Karma, daarachter staat je karma.
Meer informatie over karma, tweakotine en alle andere dingen staat in de FP FAQ.

[ Voor 3% gewijzigd door Harm op 28-01-2003 18:41 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
best wel raar want ik sta helemaal niet in de gallery.

moet je hiervoor een gallery aanmaken ? zoja waar dan ?

ik heb dus ondertussen nog niet in de gaten waar mijn karma te bezichtigen is en kan dus ook nog steeds geen show survey invullen

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat is je gebruikersnaam op de FP?
Het gaat hier namelijk om de FP en niet om het forum. :) Als je je gebruikersnaam weet, dan kan je hier je Gallery pagina op gaan zoeken.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als je de FAQ had gelezen dan had je meteen al geweten dat je voor de frontpage een aparte account moest hebben. Kijk eens een paar menu's door (wellicht staat er iets van REGISTREREN tussen :|). Het is ruim 80.000 mensen voor je al gelukt, dus succes ermee.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1