ATI mobility 128 [DELL Latitude C600] memory sharing

Pagina: 1
Acties:

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 21:32

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
Hey
Een vraagje: Ik heb nu een 8MB videokaart (AGP) in mijn laptop te zitten. Alleen 8 MB is neit erg veel. Dus is het ook mogelijk om werkgeheugen vrij te maken voor mijn mobiele kaartje? Ik kon nix in de bios zoals AGP aperture en frame buffer. Of zou het mobo en het kaartje dit zelf regelen? Ik heb ookal de nieuwste bios erop gezet.

Ik heb echt geen ID en ik heb en de DELL site, en GOOGLE en de gathering al helemaal doorgespit maar ik kan er nix over vinden (ojah, ook de ATI site natuurlijk :P)

[ Voor 5% gewijzigd door AirX op 28-01-2003 17:02 ]

• TheDweep
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05-2021
ik denk niet dat het zin heeft om extra ram beschikbaar te stellen voor je vga chip, aangezien hij er niet echt snelle rvan word

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 21:32

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
TheDweep schreef op 28 January 2003 @ 17:06:
ik denk niet dat het zin heeft om extra ram beschikbaar te stellen voor je vga chip, aangezien hij er niet echt snelle rvan word
Het gaat me niet om het nut, het gaat me om de mogelijkheid. En het heeft wel zeker nut met bv WC3 enzo.

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Simpel: dit is dus niet mogelijk. De ati heeft zijn eigen "dedicated"geheugen en ik vermoed dat de AGP aperture door de Dell zelf word geregeld (gewoon onzichtbaar in het Bios)