Toon posts:

[Psion Revo] Sync naar Psion gaat goed....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier dus een Psion Revo aangesloten op een win98 pc.
Synchroniseren met de Psion gaat goed maar zodra ik een afspraak plan in de Psion en vervolgens synchroniseer dan komt de afspraak niet in Outlook terecht!

Kortom:

win98
Outlook 2000
Exchange 5.5

Voor het gemak: afspraken gemaakt in Outlook komen netjes op de Psion maar andersom niet.

Kep al gezocht bij: Tweakers, Psion, Google, Google groups en de software opnieuw installed; tot zover niet tot een oplossing gekomen...

Als iemand een url naar een patch of of zelfs de oplossing heeft, graag zelfs.... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 16:56 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-03 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Welke versie van Psiwin gebruik je? De laatse versie 2.3.3 lost heel wat problemen bij verschillende OS-en op.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met Psion, maar bij Palm kun je kiezen tussen 'Synchronize', 'Palm overwrites desktop' en 'desktop overwrites Palm'. Misschien moet je daar eens naar kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, gisteren geen tijd gehad om verder te gaan met de discussie. Vandaar de trap!

Ik gebruik versie 2.1 (maar het syncen heeft gewerkt!)

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-03 13:08

crashtestdummy

Ajoeto member

Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 09:07:
Ik gebruik versie 2.1 (maar het syncen heeft gewerkt!)
Om te beginnen bij www.psion.com de nieuwste versie van PsiWin ophalen (2.3.x). Zoals hierboven al vermeld zijn daar vele fouten in opgelost.

Verder: kijk eens bij de details van een afspraak die je op de Psion maakt Alarm/More en selecteer de tab Other. Hier moet de optie Synchronise with other agendas natuurlijk wel aan staan.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --