Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

kheb vandaag een Palm Tungsten gekocht met daarbij een 128 mb SD kaart.
Nu kan je met de Tungsten ook mp3tjes afspelen.

Maar hoe krijg ik die mp3tjes op me SD kaartje?

Ik zie niks in me palm desktop staan of iets dergelijks.

Verwijderd

Is het ook geen removable drive (of iets anders in die richting, like digicam/mp3speler)?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 16:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee kan niks vinden in windows

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Je kan via de bijgeleverde Sync software (Hotsync dacht ik) mp3's op je Tungsten mikken...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gekeken maar hoe??

En hoe krijg ik ze op die SDkaart

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 17:19:
ik heb al gekeken maar hoe??

En hoe krijg ik ze op die SDkaart
Het zal vast en zeker in de meegeleverde handleiding/help staan.

Je kunt ook altijd een card-reader gebruiken als het niet mogelijk blijkt te zijn met de meegeleverde software.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zitten zoeken. ik weet nu wel hoe ik applicaties er naartoe kan schrijven direct vanuit me pc, maar nog nog niet hoe ik bijv. ogg bestanden ernaartoe krijg

Verwijderd

Topicstarter
iemand??

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
gewoon slepen in de install tool

sim-pel

[ Voor 15% gewijzigd door StanTheMan op 29-01-2003 00:59 ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:28

Boss

+1 Overgewaardeerd

En kiezen voor de juiste bestemming. Je moet wel al een keer hebben gehotsynct met je kaartje, anders weet je desktop niet dat je zo'n kaartje hebt.

Overigens zou ik een extra card-reader kopen voor je PC. Via hotsync gaat 5-10 keer langzamer dan direct er naartoe kopieren. Zo'n lezertje kost je € 30 en daar heb je dan een hoop plezier van!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:40

botoo

💀 too old to die young

Idd, met je installer (all files *.*) kan je het zo naar je pda syncen.

Maar:
Ik krijg de volgende melding als ik een .ogg bestand wil doorsturen, heb jij wel een ogg-player voor je Tungsten dan?
(ik heb zowiezo helemaal nog geen MP3-player ook :/ )
ERROR: The following file(s) could not be installed to the SecureDigital (SD) Card because there is no application on your handheld to open these files.
If you have recently installed such an application, please run that application and then perform a HotSync operation.
Promomix 4.ogg
edit:

ben ff gaan zoeken AeroPlayer
:)

[ Voor 9% gewijzigd door botoo op 29-01-2003 12:25 . Reden: aeroplayer ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
Kheb vandaag maar zo`n 6 in 1 reader gekocht en nu kan ik lekker "oggies" luisteren met Aeroplayer. werkt best goed trouwens
Pagina: 1