Ik ben nu 3 dagen bezig met het lezen van topics over dual head etc., maar ik kom er maar niet uit. Aangezien ik nogal wat commentaar heb gekregen op al mijn andere topics, heb ik écht veel en goed gezocht, maar er zijn vooral vragen en geen antwoorden.
Wat ik dus wil is hetvolgende:
- Eerste monitor 1024x768 op 17 inch
- Tweede monitor 800x600 op 14 inch
De tweede monitor moet het bureaublad extenden, maar niet de taakbalk.
Ik heb een Creative GF4 Ti 4200. 1 analoge en 1 dvi uitgang, maar ik heb een dvi naar analoog convertor dus wel 2 analoge schermen. Ik draai windows xp.
Wat ik al geprobeerd heb is:
- Met de drivers die bij windows xp zitten extenden (verschillende resoluties wil niet)
- Met de graphics drivers op nvidia.com voor windows xp
- Met de detonator 40.x drivers
- Met Ultramon
- Met de drivers die op de bijgeleverde CD staan.
Met geen van allen kan ik 2 resoluties instellen. Is dit niet mogelijk (als je geen matrox kaart hebt) ? Dat las ik namelijk in een ander topic... Maar ik kan dat eigenlijk niet geloven.
Misschien is het een idee om een F.A.Q. te maken over dualhead, want ik zie erg erg erg erg erg veel topics met vragen hierover en maar weinig antwoorden.
Edit: als ik Nview uitzet en de 2e monitor extend op 800x600 is het scherm ook verrot. Het wordt dan 5 keer geplaatst op de 2e monitor ofzoiets, en ook erg wazig.
Wat ik dus wil is hetvolgende:
- Eerste monitor 1024x768 op 17 inch
- Tweede monitor 800x600 op 14 inch
De tweede monitor moet het bureaublad extenden, maar niet de taakbalk.
Ik heb een Creative GF4 Ti 4200. 1 analoge en 1 dvi uitgang, maar ik heb een dvi naar analoog convertor dus wel 2 analoge schermen. Ik draai windows xp.
Wat ik al geprobeerd heb is:
- Met de drivers die bij windows xp zitten extenden (verschillende resoluties wil niet)
- Met de graphics drivers op nvidia.com voor windows xp
- Met de detonator 40.x drivers
- Met Ultramon
- Met de drivers die op de bijgeleverde CD staan.
Met geen van allen kan ik 2 resoluties instellen. Is dit niet mogelijk (als je geen matrox kaart hebt) ? Dat las ik namelijk in een ander topic... Maar ik kan dat eigenlijk niet geloven.
Misschien is het een idee om een F.A.Q. te maken over dualhead, want ik zie erg erg erg erg erg veel topics met vragen hierover en maar weinig antwoorden.
Edit: als ik Nview uitzet en de 2e monitor extend op 800x600 is het scherm ook verrot. Het wordt dan 5 keer geplaatst op de 2e monitor ofzoiets, en ook erg wazig.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 16:45 ]