Toon posts:

GTA 1 + Geforce MX400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok... na een lange tijd weer eens GTA 1 ergens vandaan gehaald, spel opstarten, videotje, menu... dat gaat allemaal goed. Daarna is het over met de pret, 1 a 2 fps ongeveer :X, zelfst op de laagste res. van 320*240 doet hij het nog niet normaal.

Ik draai zelf Win2k.

- Athlon 1400
- 512ddr
- Geforce MX400.

Nieuwe drivers al geprobeert, maar het helpt niks.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
In Windows 2000 kan je toch ook de compatibiliteitsmodus gebruiken? Probeer dat eens.
En kijk ook eens naar je instellingen van het spel zelf en van je videokaart. Misschien staat er iets aan wat erg veel vermogen vreet.

En draaien andere spellen eigenlijk wel goed?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 28 January 2003 @ 15:19:In Windows 2000 kan je toch ook de compatibiliteitsmodus gebruiken? Probeer dat eens.
Waar kan ik dit vinden :??
MaRc0 schreef op 28 January 2003 @ 15:19:En kijk ook eens naar je instellingen van het spel zelf en van je videokaart. Misschien staat er iets aan wat erg veel vermogen vreet.
Instellingen? Dat kent GTA 1 niet :D
MaRc0 schreef op 28 January 2003 @ 15:19:En draaien andere spellen eigenlijk wel goed?
Andere spellen draaien wel goed, daar heb ik nergens last van.

Verwijderd

Compatible modus heeft win2k geloof ik niet, heb je verder al eens oude drivers geprobeert? Bijvoorbeeld 23.11.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 15:46:
Heb je verder al eens oude drivers geprobeert? Bijvoorbeeld 23.11.
Die stonden er op :D

Verwijderd

Misschien een CPU kill progje? GTA is in ieder geval niet gemaakt voor zulke snelle pc's :P

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Druk eens in het spel op F11 en verander eens de resolutie. Even switchen tussen de resoluties kan misschien helpen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 15:46:
Compatible modus heeft win2k geloof ik niet, heb je verder al eens oude drivers geprobeert? Bijvoorbeeld 23.11.
Wel, maar niet standaard geïnstalleerd, hoe je dat moet doen... ff searchen.

Topicstarter: ws. heb je de frame limiter aan, zet die eens uit (maar je hebt grote kans dat ie nu veel te snel loopt).
Pagina: 1