Toon posts:

PAYPAL and routing number...

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even de situatie schetsen.
Woonachgtig in België, Ooit in Nederland gewerkt dus nog een nederlandse rekening bij Fortis.

Afin nu wilt iemand mij betalen via Paypal. Ik heb zelf een account (nooit niet echt gebruikt) en heb ook paypal, en zelfs mijn Visa kaart is geactiveerd (die Visa kaart is gekoppeld aan een belgische zichtrekening)

Nu wou ik dus mijn Nederlandse Fortisrekening koppelen aan mijn paypalaccount, om zo het geld van mn paypal account toch nr een bankrekening van mij te storten. (Dit zou moeten lukken met Nederlandse bankrekeningen, niet met Belgische) Nu als ik de rekening wil toevoegen vraagt paypall om de naam van de bank, het ROUTING nummer en mijn account nummer.

NU wat bedoelen ze met routing nummer, en waar kan ik het vinden? Want bij Fortis Sittard wisten ze het ff niet, en de Fortishulplijnen zijn betaallijnen en die kan ik weer niet bereiken uit België. Als iemanbd mij kan vertellen waar ik het kan vinden... dat zou al erg vriendelijk zijn...

Een andere manier om het geld in handen te krijgen is ook misschien leuk? Rechtstreeks via Visa ? Heb ik iets van gehoord? hoe? THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor 2e kick, mr kunnen ze hiermee misschien het IBAN of het SWIFT nummer bedoelen? raraara

*dacht juist daaraan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ben je dan wel een NEDERLANDSE rekening aan het toevoegen?

'k heb even bij Paypal gekeken: als Nederlander kan ik kiezen uit het toevoegen van US of NL accounts. Bij een US account vraagt hij om zo'n routing number, bij een NL account niet (en ik heb ook al een NL account eraan gekoppeld). Lijkt me een US only systeem.

Ik vermoed dat je als niet-Nederlander (d.w.z. iemand die niet in NL woont) niet zomaar een NL account kunt toevoegen. Misschien kunnen ze het handmatig voor je doen? = Vraag het de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor een NL rekening hoef je inderdaad geen Routing nummer in te geven, verder denk ik dat de paypall helpdesk je hier het beste mee kan helpen :)

Succes!

Dit topic is gesloten.