[6610]Welke Ir adapter? Ook van Legomindstorms??

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Hallo,
Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van de 6610. Graag wil ringtones en javadingen uploaden naar mijn telefoon. Datakabel kost 15 euro, dus wil ik het proberen meteen infrarood adapter te doen.

Ik heb nog een ir adapter liggen van Lego Mindstorms, iemand enig idee of het gaat werken? Mocht het niet werken, dan ga ik 'm niet ophalen nl(vanuit Enschede naar groningen)

Welke IR adapters gebruiken jullie? Wat kosten deze apparaatjes los? Iemand een goedkoop adresje? Ik heb al gekekn op conrad.com, maar zonder resultaat.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
irda is een vaste standaard. Dus als die lego mindstorms ook van irda gebruik maakt, dan denk ik dat het wel gaat werken.

Mocht je dan toch een irda dongel willen kopen dan denk ik dat je in de pricewatch wel genoeg goedkope dingen kan vinden. :)

• nnomiS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 13:04
als hij irda ondersteund zou het wel moeten werken denk ik. Gewoon proberen zou ik zeggen.

edit:

ik moet sneller leren tikken..

[ Voor 27% gewijzigd door nnomiS op 28-01-2003 15:24 ]

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:22

Sick Nick

Drop the top!

ik gebruik voor m'n 7650 gewoon de irda poort van m'n laptop, werkt prefect. En bluetooth werkt ook prima, dat heeft die 6610 ook of niet? Zo ja, dan zou ik voor die oplossing gaan want dat werkt iets makkelijker dan infra rood :)

• nnomiS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 13:04
de 6610 heeft alleen iR geen bleutooth.. Wel jammer opzich maarja. Bij mij werkt iR ook goed hoor gewoon phone voor de laptop en sturen maar werkt perfect

• MauriX
Infrarood is weer wat anders dan IrDa oid? Ja ik vraag maar, is de eerste keer dat ik het doe.... :)

• MauriX
Kickje

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:22

Sick Nick

Drop the top!

Irda is de infrarood standaard voor mobiele apparaten :) Vrijwel alle nieuwere apparaten met ir erop gebruiken het (de 6610 dus ook)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

JE moet die datakabel niet kopen trouwens daarme kan je geen logos melodies stuuren, alleen met originele nokia usb datakabel kan je dat. HEt slimste is om infrarood te kopen.
Pagina: 1