Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
niemand een mogelijke oplossing?
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
wat heb je nou, winroute of winproxy 
je topic zo snel kicken is eigenlijk not done btw, maargoed, ik heb het zelfde probleem ook gehad en bij was het opgelost met een oudere versie van winroute.
Ik heb het toen maar afgedaan als een bug in het programma, maar de echte oorzaak heb ik nooit meer gevonden.
je topic zo snel kicken is eigenlijk not done btw, maargoed, ik heb het zelfde probleem ook gehad en bij was het opgelost met een oudere versie van winroute.
Ik heb het toen maar afgedaan als een bug in het programma, maar de echte oorzaak heb ik nooit meer gevonden.
Verwijderd
Kijk eerst eens in de logs van winroute zelf als je daar een aantal regels tegenkomt dan moet je deze maar eens in een zoekmachine gooien.
Waarschijnlijk moet je een reg-key gebruiken welke makkelijk te vinden is.
Het probleem doet zich voor wanneer er veel connecties worden gemaakt en de NAT-table loopt als het ware over.
Bekend probleem van de oudere versies.
Waarschijnlijk moet je een reg-key gebruiken welke makkelijk te vinden is.
Het probleem doet zich voor wanneer er veel connecties worden gemaakt en de NAT-table loopt als het ware over.
Bekend probleem van de oudere versies.
ik gebruikte winroute, maar daar lukt het me dus niet mee... nu heb ik winproxy geïnstalleerd, waarmee het me ook niet echt wilt lukken, ik kan nu namelijk niet meer naar servers connecten. hij pingt ze nog wel.