Hi Dudes,
Mijn kast is af (nouja zo goed als af).
Specificaties:
-Asus 7v266-E
-AMD 1800 XP (nog niet overgeclockt)
-1GB PC2100 DDR geheugen
-1x IBM 40GB 7200rpm HD
-1x IBM 60GB 7200rpm HD
-Elsa gforce 2 kaartje (Gforce 4 komt ligt in de planning maar daar is nu ff geen geld meer voor)
-cd-rom speler 40x
-Plexcombo 20/10/40 12-A
-floppy drive
-431Watt Enermax voeding
-3x 80mm fan met 3color led
-2x 120 mm Titan fan (dit worden nog papst fans maar deze kreeg ik bij de rad.)
-Eheim 1048 pomp
-innovatek dual radiator
-innovatek plexi waterresservoir
-CCR 03 Koperwaterblok voor CPU (is bijna hetzelfde als DangerDen)
-CCR 05 Koperwaterblok voor chipset (is bijna hetzelfde als DangerDen)
-Klax Flow-O-Matic flowmeter
Verder zitten er aan beide kanten van de kast een raam, er zit een blacklight-cfl in en twee strobo lampjes die nog over had van een autobeurs(zijn iegenlijk voor in de koplampen van een auto). Er zit een fluoriserend geel goedje door mijn water zodat het opgloeid met de blacklight. Zelfgemaakt fan-controller (5V-off-12V) met rode en blauwe leds en uiteraard een casebadge van Tweakers.net
Boven de fans van de radiator zitten laser-cut fingerguards en er is er nog zo'n 1 voor die fingerguard die nu op de zijkant van mijn voeding zit.
De kabels zijn redelijkerwijs weggewerkt en ik heb rounded kables gebruikt voor mijn HD's en CD-Rom spelers. Op voedingskabels die daarop zitten komt nog van dat telefoonsnoer-achtige spul.
De Cd-roms en floppy drive zijn ge-stealth
Hier zijn wat foto's

Voor meer foto's
Nou ik benieuwd naar jullie reactie.
Mijn kast is af (nouja zo goed als af).
Specificaties:
-Asus 7v266-E
-AMD 1800 XP (nog niet overgeclockt)
-1GB PC2100 DDR geheugen
-1x IBM 40GB 7200rpm HD
-1x IBM 60GB 7200rpm HD
-Elsa gforce 2 kaartje (Gforce 4 komt ligt in de planning maar daar is nu ff geen geld meer voor)
-cd-rom speler 40x
-Plexcombo 20/10/40 12-A
-floppy drive
-431Watt Enermax voeding
-3x 80mm fan met 3color led
-2x 120 mm Titan fan (dit worden nog papst fans maar deze kreeg ik bij de rad.)
-Eheim 1048 pomp
-innovatek dual radiator
-innovatek plexi waterresservoir
-CCR 03 Koperwaterblok voor CPU (is bijna hetzelfde als DangerDen)
-CCR 05 Koperwaterblok voor chipset (is bijna hetzelfde als DangerDen)
-Klax Flow-O-Matic flowmeter
Verder zitten er aan beide kanten van de kast een raam, er zit een blacklight-cfl in en twee strobo lampjes die nog over had van een autobeurs(zijn iegenlijk voor in de koplampen van een auto). Er zit een fluoriserend geel goedje door mijn water zodat het opgloeid met de blacklight. Zelfgemaakt fan-controller (5V-off-12V) met rode en blauwe leds en uiteraard een casebadge van Tweakers.net
Boven de fans van de radiator zitten laser-cut fingerguards en er is er nog zo'n 1 voor die fingerguard die nu op de zijkant van mijn voeding zit.
De kabels zijn redelijkerwijs weggewerkt en ik heb rounded kables gebruikt voor mijn HD's en CD-Rom spelers. Op voedingskabels die daarop zitten komt nog van dat telefoonsnoer-achtige spul.
De Cd-roms en floppy drive zijn ge-stealth
Hier zijn wat foto's
Voor meer foto's
Nou ik benieuwd naar jullie reactie.
[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 28-01-2003 16:32 . Reden: één entertje toegevoegd. ]