code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <script>
<!-- Beginning of JavaScript -
var sound=new Array("01-CCR.wma","02-stuck.wma","03-psyco.wma","04-adrena.wma","05-howdoes.wma","06-avril.wma")
var sound2=new Array("CCR - Fortunate Son","Sugarcult - Stuck in America","Treble Charger - American Psycho","Di-rect - Adrenaline","Sugarcult - How does it feel","Avril Lavigne - Sk8r boy")
var randomsoundenumber=Math.floor((sound.length)*Math.random())
var muziek = "Currently playing: "+ sound2[randomsoundenumber] + " ..:: www.falcon4ever.tk ::.."
document.write("<BGSOUND SRC='"+sound[randomsoundenumber]+"' LOOP='1'")
window.status=muziek;
// - End of JavaScript - -->
</script> |
Momenteel heb ik dit scriptje op mijn site staan. Het was een bestaand scriptje dat ik wat heb aangepast zodat je de titel van het liedje terug vind in je statusbar.
Nu zou ik graag willen dat nadat een liedje is afgelopen hij een volgende (random) liedje start.
Hoe zou ik dat kunnen doen?
Zelf dacht ik dat ik misschien een derde array moet maken met daarin in de lengtes van de bestandjes in seconden?
En dat dan als er een liedje gekozen wordt na X aantal seconden de functie document.write weer aangeroepen wordt ofzo. Maar ik ben zelf geen javascript guru dus ik zou niet weten hoe dat moet.
* mijn excuus trouwens aan whoami, sorry ik had beter moet lezen en hem niet in Programming & Webscripting moeten posten.