Toon posts:

Kan "@" niet invoegen bij spelregistratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de afgelopen week de demo versie van een spel (earth & beyond, 1,1Gig)gedownload, en wou me registreren. Maar je hebt een email adres nodig. Het probleem is alleen dat ik een duits toetsenbord heb, en mijn "@" op de "Q" zit. Normaal moet ik dan alt-q gebruiken. Maar dat gaat dus in dit geval niet!

Copy paste werkt ook niet! En volgens mij werken de shift en crlt knoppen ook al niet! Wat kan ik doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 13:39 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

ALT + 64

edit:
Wel een 1337 posting van je btw :P

[ Voor 77% gewijzigd door DeMoN op 28-01-2003 13:41 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je toetsenbord indeling op VS 101 zetten en dan Shift-2 drukken.
Daarna je toetsenbord indeling weer op Duits zetten

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Alt + 64 werkt niet.. ik kan de shift niet eens gebuiken overigens..... de alt werk wel weer bij alt-tab.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

ALT + 64 is gewoon de American Standard Code for Information Interchange code :P

Dus wel raar dat ie niet werkt.. misschien kan ik je wel anders helpen:

@

Zo... alsjeblieft copy/paste maar :P

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 28 januari 2003 @ 13:41:
Je toetsenbord indeling op VS 101 zetten en dan Shift-2 drukken.
Daarna je toetsenbord indeling weer op Duits zetten
dat doet ie ook niet.. kan de shift ook niet gebruiken!!

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 28 January 2003 @ 13:46:
ALT + 64 is gewoon de American Standard Code for Information Interchange code :P

Dus wel raar dat ie niet werkt.. misschien kan ik je wel anders helpen:

@

Zo... alsjeblieft copy/paste maar :P
hee suuuper bedank he!! Grapjas.. ik vertelde toch al dat copy paste niet werkte!!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zonder het gebruik van Shift, Alt, of Ctrl toetsen zal het toch al erg moeilijk worden hoor, lijkt me sterk dat iemand zo'n spel op de markt brengt ...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 13:49:
[...]

hee suuuper bedank he!! Grapjas.. ik vertelde toch al dat copy paste niet werkte!!
Waar je het in moet tikken is zeker geen standaard formpje? Gewoon ergens in het spel zelf.. Ja dan kan ik me voorstellen dat die ASCII niet werkt en copy/paste ook niet ok..

Als je doet wat dreeke zei.. kan je dan wel gewoon met shift+2 in notepad oid een @ afdrukken naar scherm?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 13:28

Zoefff

❤ 

Volgens mij moet het wel werken als je gewoon je toetsenbord op US-Standaard instelt, en dan gewoon Shift + 2 doet. Gewoon eigenwijs doen, ookal staat er geen @-je boven je 2, als je m zo in stelt hoort ie dat wel te pakken... succes :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Sluit een Amerikaans/Engels toetsenbord aan die je leent van een vriend of buurman ofzo.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aangezien het om een spel gaat past dit beter bij de collega's van spielerij. Dus SA --> SPV :)

Kan je niet even een ander toetsenbord aansluiten trouwens? Maar even op US zetten zou ook genoeg moeten zijn lijkt me.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 11:14
Misschien kun je met de accesibility options van de nieuwere MS OS'en een toetsenbord op je scherm toveren en dan met de muis typen? Hoewel ik me voor kan stellen dat E&B bijvoorbeeld DirectInput gebruikt, geen idee of het dan ook daar terecht komt.

Verwijderd

Topicstarter
het is me inmiddels gelukt... gewoon via spel afsluiten.. taal naar EN zetten.. en spel weer aanzetten... De eerste keer probeerde ik dit tijdens het spel te doen.. maar dat lukte toen niet!.. de shiftknoppen werken wel prima in het Engels.. BEDANKT
Pagina: 1