[Princo DVD-R 2x] Ene serie top, andere serie klote ?

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik had op de HCC 20 Princo DVD-R 2x meegenomen. Deze in mijn Pioneer A04 gebrand op 2x natuurlijk, en deze worden in alle DVD-roms zonder problemen gelezen, zo ook in mijn LiteOn DVD-rom.

Nu heb ik bij Opus 50 van deze zelfde DVD-tjes besteld. Nu heb ik er 4 gebrand, ook op 2x, en deze zijn werkelijk gewoon klote ! Ze worden niet eens gelezen in mijn LiteOn, die normaal ALLES leest !! Ik zie nog net wat er op staat, dat krijgt 'ie er nog net van af gelezen, maar iets opstarten is er echt niet bij hoor ... het effect is hetzelfde als wanneer je 1-speed media op 2-speed brand, daar heb ik ervaring mee met 1x speed Datatrack DVD's.

Waarom zit er zo fucking veel verschil in deze DVD'tjes ? Ik ben nu aan het proberen of ze op 1x wel goed presteren, zo niet, dan gaan ze echt terug naar Opus ! En dan nog ben ik er niet tevreden mee, want ik wil gewoon 2x-media op 2x branden !

Waarom worden die krengen 2x certified, als ze het blijkbaar niet aan kunnen ? Ligt het aan mijn brander ? Kan het me niet voorstellen, een 3 maanden oude DVR-A04 die verder alles goed brandt !

Mother, will they like this song?

Verwijderd

oh dit is niet fijn want ik heb net ook 50 princo dvd-r 2X gekocht bij opus heb je die in spindels van 10 gekocht???

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Nou ik heb ze besteld op spindels van 10 inderdaad, maar ze zijn nogal slecht leverbaar, ik denk dat dat de reden is dat ze werden geleverd in DVD-doosjes, gesealed per 5 ... maar gelukkig mag ik ze terugsturen !

Zelfs op 1x-speed gebrand werken ze voor geen meter, erg jammer aangezien die van de HCC wel perfect werken !

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Waarschijnlijk komen ze van een andere fabriek, laat anders de CD-R Identifier er even op los (werkt als het goed is ook met DVD's )

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

ohno,
heb ik er net 50 van besteld hoop dat ze het bij mij wel doen anders ga ik huilen :'(
Gelukkig heb ik ze bij opus besteld aangezien dat ik daar goede ervaringen mee heb.

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als dit over de Bulqpaq gaat, bereid je dan maar voor op meer van deze berichten, vergeet niet, goedkoop kan ook duurkoop zijn, en deze keer heb je grote kans. Ik snap ook nog steeds niet dat mensen hierin trappen.

De bulqpaq zijn geimporteerd via de UK om heffingen te ontlopen en zijn zeg maar de de slechste schijven die Princo maakt, en worden hier in Europa verkocht als bulqpaq en voor een zeer lage prijs aangeboden. Dit is natuurlijk niet voor niets. Maarja er blijven altijd mensen geloven dat je voor een dubbeltje op de eerste rang zit. Ik blijf liever bij DatTrack en gebruik de bulqpaqs voor testen en films die ik toch maar een keer kijk.

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Verwijderd

nee ik heb geen bulkpaq besteld maar gewone princo.
Zo slecht zijn die nou toch ook weer niet :)

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Het gaat bij mij inderdaad ook NIET om BulkPaq's, ik weet dat dat de afgekeurde Princo's zijn... maar goed, ik zal wel gewoon pech hebben gehad met de Princo's, er staat nu weer een doosje van 100 Datatrack 1-speed DVD's, die werken tenminste :) Het kost wat meer, het duurt wat langer, maarja, het moet maar voorlopig, totdat Datatrack met hun 2-speeds komen :P

Verwijderd

Ik heb gister een bestelling van 20 van die princo DVD's binnen gekregen. En ik brand 2 van die DVDtjes op mijn gloed nieuwe Pioneer DVR-05 dvd-schroeier. Maar die stoppen na chapter 10 in mijn stand alone DVD speler. Terwijl exact dezelfde film op de bij geleverde DVD-r van pioneer op 4x perfect werkt.
Die princo heb ik gefikt op 2x, ik zal er nog 1 proberen op 1x te fikken. Het valt me wel op dat als je het schijfje tegen het ligt inhoud dat het lijkt alsof hij voor de helft gefikt is. Zo'n gloed ligt eroverheen.

Iemand hier ervaring mee? Want ik zit dus nu nog met 18 Prico's waar ik dus geen f*ck mee kan. En welk merk zou ik anders moeten kopen? Die Poineers zijn zo duur.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03 21:50

Sebastiaan

....

je zou kunnen kijken uit welke fabriek die pioneers komen en dan een goedkoper merk zoeken die dezelfde leverancier gebruikt en dan hopen dat die goed werken

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Dreamraver, ga ook voor Datatracks. Deze worden naar mijn weten vaak als beste getest, en ze gaan dan maar op 1-speed, maar je moet er wat voor over hebben.

Mijn neef daarentegen, die brand nu op That's Writes (op spindles van 50), die zijn gemaakt voor 1-speed, maar hij brand ze met z'n DRU500 op 2-speed en ik moet zeggen, die werken best goed. Maar ja, ik hou zelf niet van te-snel branden, dus voorlopig hou ik het dan maar bij 1-speed media als de 2-speeds nog zo duur/slecht zijn !

Verwijderd

TheLunatic schreef op 31 januari 2003 @ 22:59:
Dreamraver, ga ook voor Datatracks. Deze worden naar mijn weten vaak als beste getest, en ze gaan dan maar op 1-speed, maar je moet er wat voor over hebben.

Mijn neef daarentegen, die brand nu op That's Writes (op spindles van 50), die zijn gemaakt voor 1-speed, maar hij brand ze met z'n DRU500 op 2-speed en ik moet zeggen, die werken best goed. Maar ja, ik hou zelf niet van te-snel branden, dus voorlopig hou ik het dan maar bij 1-speed media als de 2-speeds nog zo duur/slecht zijn !
Ik denk dat ik dan maar 10 van die datatracks ga bestellen. En hopen dat die wel werken. Ik zal nog proberen om die princo op 1x te fikken. Hopen dat hij dan wel werkt, anders moet ik ook nog die dingen zien kwijt te raken.
ik zal trouwens een foto maken van hoe vaag die DVD gefikt is. Met die vage rand

Verwijderd

weet iemand waar ik die datatracks in de omgeving van nijmegen kan kopen?

Ik moet er vandaag een aantal hebben. In de pricewatch staan ook maar 2 winkels die ze verkopen.

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 10:25:
weet iemand waar ik die datatracks in de omgeving van nijmegen kan kopen?

Ik moet er vandaag een aantal hebben. In de pricewatch staan ook maar 2 winkels die ze verkopen.
Bestel ze gewoon bij Romstore (shop.cdfreaks.com), als je er 50 bestelt kosten ze inclusief rembours 2,50 per stuk ...

editoh fuck, je wilt ze vandaag... nahja dat gaat je niet lukken :D ik kan amper normale DVD-R's aankomen in Den Bosch, echt triest ... tenzij je 6 euro wilt betalen tenminste ...

[ Voor 20% gewijzigd door TheLunatic op 01-02-2003 17:51 ]

Verwijderd

ach ja ben nu toch al te laat, ben net klaar met werken en de winkels zijn al dicht.

Ik bestel die dingen gewoon, eerst 10 stuks want als die ook niet werken heb ik weer een stapel van die dingen liggen.
Pagina: 1