zwarte ps1 dual shock

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-01 18:58
ik heb nu voor m'n pc een ps > usb controller met een dual shock 2 van de ps2 eraan. hij reageert alleen niet echt optimaal, ik moet de knopjes echt helemaal induwen voordat hij wat doet.. denk dat dat komt omdat de dual shock 2 druk gevoellige buttons heeft en die converter dat niet echt snapt.

ik moet dus een ps1 dual shock hebben... zijn die er ook in het zwart? heb al aardig lopen zoeken, maar kan nog niks vinden. moet wel een originele van sony zijn!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Volgens mij bestaan die gewoon niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Die waren ooit volop leverbaar, o.a. bij Dixons etc. Of ze dat nu nog hebben met een 'uitstervende' ps1 weet ik eigenlijk niet.

/me heeft iig wel zwarte ps1 controllers :P

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ga eens zoeken bij google, zwarte zijn er wel, alleen niet van sony geloof ik, alleen voor de ps2 volges mij

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-01 15:25

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Zwarte dual shocks zijn alleen leverbaar voor de PS2, voor de PSX/PSOne zijn alleen nog de witte dual shocks te leveren.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik heb een zwarte Dual Shock voor de PS1.
Als die van jou ook goed op de PS1 werkt wil ik wel ruilen, offeh.. ik heb eigenlijk ook zo'n convertor....
nou ja, ze bestaan dus iig, alleen denk ik dat ze vrij moeilijk te krijgen zijn :)

Specs

• sharkzor
Masterdam schreef op 28 januari 2003 @ 14:19:
Ik heb een zwarte Dual Shock voor de PS1.
Als die van jou ook goed op de PS1 werkt wil ik wel ruilen, offeh.. ik heb eigenlijk ook zo'n convertor....
nou ja, ze bestaan dus iig, alleen denk ik dat ze vrij moeilijk te krijgen zijn :)
erg aardig dat je dat aanbied, maar ik wil m graag ook nog gebruiken voor m'n ps2 ;)
granturismo 3 met z'n 2'en enzo :D

ik zat net ffe op de sony site, en ze bestaan wel!... nu nog 1 vinden.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een zwarte sony dual shok voor de ps1 bestaat niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• sharkzor

Verwijderd

'Keuze uit vijf kleuren, wat perfect is voor het spelen met meerdere spelers.'

Lol, als je toch geen verschillende kleuren zou hebben :P.

'Twee identieke analoge besturingsjoysticks - twee keer zo nauwkeurig en een besturing die twee keer zo goed is.'

Uhuh :/ :P.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 22:28 ]

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-01 15:25

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Nog maar een keertje dan.....Sony heeft gekleurde Dual Shocks voor de PSX GEHAD!! maar deze hebben ze dus NIET meer!
Er is wel sprake van geweest dat er weer gekleurde zouden komen maar alleen de witten PSOne Dual Shocks worden geleverd.....dit is al langer dan een jaar zo. Kijk morgen wel even wanneer de laatste keer is geweest dat ik originele Sony Dual Shocks in het zwart heb gehad.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
euhm..misschien moet je maar eens even gaan zoeken in winkels..misschien hebben ze nog oude partijen :)
lijkt me wel zo makkelijk, vaak tegen een zacht prijsje...

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Pagina: 1