Toon posts:

Agp kaart of beeldscherm probleem? (defect?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een beetje een vaag probleem, nadat ik vanmorgen mijn systeem aanzette wrd in windows xp (home) mijn monitor opnieuw geinstalleerd als een standaard monitor. Met asl bijkomende ergernis dat ik nu zelfs op mijn desktop moet scrollen om alles te kunnen zien!

Betekend dit nu dat mijn beeldscherm of agp-Kaart defect is ofzow? Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer terug naar de goede setting. Vreemde is dat ik hem gisteren perfect werkend heb uitgezet. :(

Owja:

Agp-kaart: ati tadeon 7200
Monitor: IIyama vision master pro 450

Iemand suggesties?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
kabel ffe opnieuw aansluiten en rebooten?
geforceerd de monitor driver aanwijzen?
in je ati controll panel aangeven tot hoever de monitor kan. kan je iniedergeval weer de hele desktop zien?

Verwijderd

Topicstarter
Wel geprobeerd ja, maar windows installeerd blijkbaar een nieuwe monitor en gaat deze ook gelijk gebruiken?!? Zal wel ff in het ati-controll panel kijken...

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

Heb ik ook regelmatig (XP-Prof met dual monitor).Het is geen hardware-defect iig, gewoon een vaag WinXP probleem.

Even je videokaart en monitor opnieuw installeren of " bij opstarten voor "restore last known good configuration" kiezen

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
kee... tenks, ga ik dat dan maar doen.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Als je nou even de drivers download en even kijkt of de instelling goed bewaard blijven
drivers

Verwijderd

Topicstarter
Helaas :( Opnieuw installeren van de monitor hielp niks, heb uiteindelijk de software van de radeon en de monitor maar verwijderd, en zelfs allebij uit de hardware list geknikkerd :'( Opnieuw opgestarten deed daarna wonderen!! :)

Tenks voor de moeite! _/-\o_
Pagina: 1