Ok ik weet het een 2910 schijnt niet te booten..
vreemd... want dit werkte wel in HP E35 server (zowel win NT als win98).
nu heb ik scsi kaart in een PIII800 gezet samen met de hd's en nu boot ie dus niet van de hd af... scsi zie je ook niet.
Win2k setup ging wel goed dus eerst vanaf cd booten, toen vond ie hd en toen installeren, na de reboot kon ie de hd dus niet vinden.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?
heb een 4300 (??? of langzamer) IDE hd, 5400 RPM SCSI HD en 7200 RPM SCSI HD
de IDE, en SCSI 5400 RPM schijf zijn nog niet aangesloten.
Ik koos er voor om win2k op de 7200 te zetten omdat deze het snelse is en dus beter lijkt me.
die IDE is 9 gb, de andere twee zijn 4.5 gb.
Vraag is dus
- wat is er mis dat hij het wel in de hp server deed (daar komen die 2 scsi schijven dus uit) en niet in een PIII 800
- is er andere / betere oplossing om toch scsi te booten? (4300 rpm -> ide is toch echt te langzaam dus niet echt een oplossing om daar win2k op te zetten).
vreemd... want dit werkte wel in HP E35 server (zowel win NT als win98).
nu heb ik scsi kaart in een PIII800 gezet samen met de hd's en nu boot ie dus niet van de hd af... scsi zie je ook niet.
Win2k setup ging wel goed dus eerst vanaf cd booten, toen vond ie hd en toen installeren, na de reboot kon ie de hd dus niet vinden.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?
heb een 4300 (??? of langzamer) IDE hd, 5400 RPM SCSI HD en 7200 RPM SCSI HD
de IDE, en SCSI 5400 RPM schijf zijn nog niet aangesloten.
Ik koos er voor om win2k op de 7200 te zetten omdat deze het snelse is en dus beter lijkt me.
die IDE is 9 gb, de andere twee zijn 4.5 gb.
Vraag is dus
- wat is er mis dat hij het wel in de hp server deed (daar komen die 2 scsi schijven dus uit) en niet in een PIII 800
- is er andere / betere oplossing om toch scsi te booten? (4300 rpm -> ide is toch echt te langzaam dus niet echt een oplossing om daar win2k op te zetten).