unreal tournament

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-11 20:51

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Hallo,
iemand een idee hoe je die irritante intro movie kan uitschakelen, en welke optie je toevegen aan je .ini file om UT te laten geloven dat je hem uitgespeeld hebt?

bvd,
Lambo :-)

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Hallo en dat noemt zich dan tweakers.
Weet je hoelang het duurt om die intro te laden?

kom op mensen, help me out

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
First make a backup copy of the file user.ini which is located in System in the game directory. Then open up the original with any text editor and add these lines:

[Botpack.Ladder]
HasBeatenGame=True

bron: www.xcheater.com

die ander weet ik niet<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Weet je hoelang het duurt om die intro te laden?[/quote]Niet zo heel lang.

Verwijderd

In Tournament.ini erreguns bovenaan:
vevang city-logo.unr met UT-logo-map.unr

Juus!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hallo en dat noemt zich dan tweakers.[/quote]nee jij bent een lekkere, dat je dit niet eens kan vinden. Is er dan NIEMAND meer in deze wereld die zelf een beetje rond kijkt?
Ik zie altijd weer van die domme vragen, hoe doe ik dit, hoe doe ik dat, en dan is de oplossing ZOOO simpel

meneer heeft al 11 posts, en heeft dan al zo'n grote mond, kan nooit goed gaan.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 22:13 schreef Clay het volgende:
nee jij bent een lekkere, dat je dit niet eens kan vinden. Is er dan NIEMAND meer in deze wereld die zelf een beetje rond kijkt?
Ik zie altijd weer van die domme vragen, hoe doe ik dit, hoe doe ik dat, en dan is de oplossing ZOOO simpel

meneer heeft al 11 posts, en heeft dan al zo'n grote mond, kan nooit goed gaan.[/quote]hi-ten@clay.nu :D

Als je het zelf niet weet, moet je andere mensen ook niet bekritiseren, omdat zij het ook niet weten... :(

Dus lachuit@McLambo.rechtinzijnbek! :+

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Je kunt toch gewoon op escape drukken :?
dan wordt de intro toch niet meer geladen :?
Waarom wil je graag dat UT denkt dat je hem hebt uitgespeeld?
Je kunt ook cheat codes gebruiken (ontkwetsbaar) kun je hem toch nog zelf "uitspelen"
Maar das wel ontzettend :r

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Hij wil waarschijnlijk met het Xan-pakkie aan de slag, die krijg je alleen als UT denkt dat je het spel hebt uitgespeeld

Persoonlijk vind ik dat er veel mooiere skins zijn, maar das gelukkig een kwestie van smaak.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:57

Rexomnium

Vincam aut moriar

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 10:39 schreef corax het volgende:
Persoonlijk vind ik dat er veel mooiere skins zijn, maar das gelukkig een kwestie van smaak.[/quote]Heb je gelijk in. :) Maar ik vind het altijd wel handig. Als iemand in een server de XaN skin gebruikt, weet ik altijd dat het een newbie is. :D Lekker makkelijk dus.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 22:13 schreef Clay het volgende:
nee jij bent een lekkere, dat je dit niet eens kan vinden. Is er dan NIEMAND meer in deze wereld die zelf een beetje rond kijkt?
Ik zie altijd weer van die domme vragen, hoe doe ik dit, hoe doe ik dat, en dan is de oplossing ZOOO simpel[/quote]nou, als er geen vragen zijn, is er ook geen forum, dus shut up man!

• Clay

Clay

cookie erbij?

kweenie, maar er is een verschil tussen een gewone vraag, en dit soort postings. Als die gast nou gewoon vraagt hoe je dat uitzet in plaats van iedereen te gaan beledigen.

zonder vragen geen forum, maar moet je dan alles gaan vragen?? zoek zelf eens wat op. probeer het eens voordat je de simpelste oplossing neemt, zoek naar oude posts over hetzelfde, weetikveel, maar pak het anders aan dan dit.

Verwijderd

Clay heeft helemaal gelijk

die knuppel post wat, en als ie na een kwartier geen antwoord begint ie te gillen.

beetje lompe instelling, laat et die zeikerd lekker zelf uitzoeken.

Verwijderd

Wat is trouwens een Lanpart

wordt daar een lan in partjes opgedeeld?

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
You can disable the flyby sequence (movie) by making one small edit to your /unrealtournament/system/unrealtournament.ini file. In the first section of the file, replace LocalMap=CityIntro.unr with LocalMap=UT-Logo-Map.unr.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 13:29 schreef LoekieLeeuw het volgende:
You can disable the flyby sequence (movie) by making one small edit to your /unrealtournament/system/unrealtournament.ini file. In the first section of the file, replace LocalMap=CityIntro.unr with LocalMap=UT-Logo-Map.unr.[/quote]En BAMM, toen crashte UT :'(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 10:39 schreef corax het volgende:
Hij wil waarschijnlijk met het Xan-pakkie aan de slag, die krijg je alleen als UT denkt dat je het spel hebt uitgespeeld

Persoonlijk vind ik dat er veel mooiere skins zijn, maar das gelukkig een kwestie van smaak.[/quote]Heb je gelijk in, maar hoe krijg je dan toch die toffe taunts van Xannie-boy... Heb overigens zelf 3 nachten zitten RSI'en voordat ik die dude gemold heb...

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
kijk, als je ff een potje verneder wilt worden zal ik daar wel ff voor zorgen, just name me the place and time.
ik heb na een lange pauze UT er weer eens opgegooid en had geen zin in gezeik, ik wilde gewoon gamen, ja?!??

Is daar iets op tegen, en waarom zou ik dat hier geen posts plaatsen met simpele vragen?
Alsof die simpele kwabbetjes van jullie ECHTE technische vragen kunnen beantwoorden. De meeste kennis wordt op gedaan uit andermans reviews/knowledgebase. Als het echt te ingewikkeld wordt houden de meeste van jullie je smoel dicht maar zitten een beeten commentaar te leveren, dat helemaal niks met het onderwerp te maken heeft.

Kijk die mensen die toch een nuttige tip geven, daar heb je wat aan. Als je wat te blaten hebt, ga dan in het weiland tussen de schapen staan, misschien dat die dat gezeik interresant vinden.

Ik heb gezegd, en ik zal hier niet meer terugkeren. Wat een tegenvaller zeg.

Verwijderd

Ehh. die intro douw je toch in een keer weg met de grote escape-knop?

ps. als je met cheats het spel uitspeeldt krijg je gewoon koppijn van die snelle bewegingen van al die robotten. Moet je pilletje pakken en hem van godmode afgooien.

maar dat intereseert niemand

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 22:59 schreef McLambo het volgende:
Ik heb gezegd, en ik zal hier niet meer terugkeren. [/quote]Oh yeah!

Verwijderd

Hmmzz, als ik psycholoog was zou ik hem betitelen als

Mentaal instabiel met minderwaardigheidscomplex.

Als gewone dagelijkse gozert betitel ik em als
<H1>RasLOSER</H1>

Beetje alle forum bezoeker belachelijk maken en em dan snel peren zodat men geen weerwoord kan geven. Ik weet zeker dat het rukkertje natuurlijk nog komt kijken hoe de thread verder verloopt, vraag me af of ie de verleiding kan weerstaan om hierop te reageren ;)

Ik zie trouwens dat je Lanparty hebt verbetert?

/me kan niet goed typen, maar als ik een signature maak check ik wel ff offie goed is.

of dacht je zelf serieus dattie goed was?

whahahahaha

Verwijderd

Whahahahahah!!!
GO SCIMITAR!!!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Zo, dit begint een zeer interesante discussie te worden.
UT is toch al een behoorlijk lange tijd uit, de meeste vragen zijn als minstens 1 keer gesteld, dus een simpele search kan geen kwaad. Ook om ff naar een redelijke UT site te gaan en daar eens lekker tussen UT Tweaks en dat soort spul rond kijken kan ook geen kwaad.

PS. heb ik nou te laat gereageerd ? Of mag ik ook nog een dag later reageren... seesj relaxed man, forums werken om dezelfde manier als usenet, sommige mesen leven erop, andere bezoeken het eens in de zoveel tijd.

• foser
  • Laatst online: 11-11 15:39
Helemaal met de WMDers eens. Het antwoord op deze vraag is op *elke* UT site te vinden. Maarja, sommige mensen zijn gewoon te beroerd om zelf rond te kijken. En dan hun posts hooghouden, dat irriteert me helemaal :(

Ik kan er beslist niet rouwig om zijn dat meneer niet meer van plan is om terug te keren ;)

Als vaste bezoeker heb ik deze vraag al 10tallen keren voorbij zien komen en is er altijd netjes een antwoord op gekomen. Geduld is een schone zaak :) En ik denk dat ik met m'n noodles toch best wat van McLambo's z'n technische vraagstukjes op kan lossen, McLambo zelf daarentegen kan z'n eigen zeer simpele problemen niet tot een oplossing brengen.

Hmmm....i almost lost myself there (Radiohoofd). Gnight :)

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Kijk McLambo, je vraag was een vraag, die in principe snel zelf uit te zoeken was, maar dat zijn vele vragen in GoT, in die zin ga ik compleet met je mee. Wat mij stoor, is dat je binnen een korte periode zonder antwoord op je vraag meteen de mede Tweakers gaat 'Lamen', omdat jij je antwoord niet snel genoeg hebt. Op dat moment verspeel je je krediet. Ik hoop, dat je dat beseft. No hard feelings, maar schreeuwen en ongeduld worden hier niet echt gedeeld. Dat je nu snel hier verdwenen zal zijn, geloof ik niet. Wij kunnen waarschijnlijk ook wat van jou leren, een overhaast vertrek zou daarom zonde zijn. Probeer de gedachten van de mensen hierboven eens te volgen en begrijp dan de kritiek, die je krijgt...
Hopelijk nog eens tot weerziens..:)

• Clay

Clay

cookie erbij?

ZO! Wekkel is ff aan het aardig aan het doen hier!! :)}>:)

Verwijderd

Da's ook een aanpak Clay ;)

ik houd meer van de andere manier van aanpakken :)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
LOl speel hem gewoon uit dan heb je hem ook, nogal lame in mijn ogen met xan te spelen als je hem niet eens kan uitspelen, jij bent vast zo een mannetje dat de hele tijd aan het taunten is en dat als je hem neerschiet terwijl ie aan het taunten is gaat blaten, dat je niet mag schieten als iemand typt,pfff get a life

Verwijderd

Geduld is een schone zaak en dan gelijk van lopen flamen van kom maar op ik maak je af in UT daar heb je ook niets aan.
/me Dude zal zijn eigen kapot lachen als ie dan nog zou verliezen ook :)

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Ben niet bang voor hem, laat hem maar komen... :)

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 20:08

Gallus

Cheesy

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 11:26 schreef Larzan het volgende:
Heb je gelijk in. :) Maar ik vind het altijd wel handig. Als iemand in een server de XaN skin gebruikt, weet ik altijd dat het een newbie is. :D Lekker makkelijk dus.[/quote]Ik zeg niet dat ik super goed ben, maar een newbie ben ik zeker niet. En toch gebruik ik de XaN skin...mag dit wel?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

ja mag allus ;)

enige at ik altijd handig vind als andere mensen Xan skin hebben is dat je ze veel makkelijke hoort aankomen, die metaldreunen van z'n voeten zijn veel luider dan die van normale ventjes

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Mammaaaaa, ze peste meeee.. :'(

Ok mensen, no hard feelings, iedereen maakt wel eens fouten, |:( zelfs ik. Ik bied mijn openlijke excuses aan voor m'n wandaad.
Mag ik nu weer terugkomen? :?

PS(dat neemt niet weg dat ik nog wel een potje wil hakken!!)

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Haha, die goeie ouwe tijd!!

Gelukkig ben ik nu een stuk socialer!!

>:)

Verwijderd

Heb je gelijk in, maar hoe krijg je dan toch die toffe taunts van Xannie-boy
Dat zijn de meest loze taunts in het hele spel..

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Oud topic omhoog halen zeg, sjees...

• Daan
  • Laatst online: 08:07
Ouwe koei..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.