Iemand die ik ken(eigenlijk meerdere mensen) wordt lastig via sms. Het nummer van de afzendeer is 14 maal een 0. Of een fake nummer. Wat ik mij afvraag is hoe je dit doet en hoe je achter de werkelijke afzender komt.
Helddesk bellen en vragen of ze het nummer kunnen blokkeren?
[ Voor 73% gewijzigd door spok9 op 28-01-2003 11:46 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ik denk dat het van een i-net sms dienst komtparagon schreef op 28 januari 2003 @ 11:44:
Iemand die ik ken(eigenlijk meerdere mensen) wordt lastig via sms. Het nummer van de afzendeer is 14 maal een 0. Of een fake nummer. Wat ik mij afvraag is hoe je dit doet en hoe je achter de werkelijke afzender komt.
of neem desnoods een ander nummer,
idd wel irri, maar je operator moet meewerken, als jij er de dupe van bent
Bel in naar een sms-centrale (kan idereen), sms en de afzender is 00000, of helemaal niks.
Zo moeilijk is dat niet.
Ik begrijp het niet helemaal met SMS-centrale bellen want hoe sms je dan?jep schreef op 28 January 2003 @ 11:50:
Bel in naar een sms-centrale (kan idereen), sms en de afzender is 00000, of helemaal niks.Zo moeilijk is dat niet.
Dus het is niet zo moeilijk, maar hoe krijg je bijvoorbeeld een nummer van iemand anders als afzender....of een incompleet nummer.
je hebt toch internetsite die sms kunnen versturen.
ik ging ook een keer sms'jes versturen onder iemands anders mobiele nr.
ik ging ook een keer sms'jes versturen onder iemands anders mobiele nr.
aah dat lukt dus wel gewoon...erg vaag dat ze dar geen check op doen bijvoorbeeld een conformatie code eerst naar de gebruiker sturen....slecht beveiligd dus dat online sms'en....
Pagina: 1