[Area61] Spam

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 15:19

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Sinds de invoering van Area61 erger ik me behoorlijk aan de spam die vooral op IRC, en soms ook in Topics @ GoT wordt gedaan.
Het vervelende is dat de users die geen toegang hebben tot A61 zo constant geconfronteerd worden met het feit dat ze niet l33t genoeg zijn om in het forum terecht te komen.
Persoonlijk vindt ik het niet erg om niet tot het clubje gerekend te worden, maar laat ons users die er geen toegang toe hebben dan met rust.
Ik spam op IRC het adres van ons kanaal ook niet constant rond. :/

Nog een voorbeeldje, en gaarne uw reacties :+

In dit topic: feli m-m!
Azrael schreef op 23 January 2003 @ 20:10:
m-m

Nieuw vlees in de CME-kuip

feli gozert, dat je daar nog tijd voor hebt naast /61 >:)

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kom op zeg, zo af en toe staat er een linkje tussen waar je niet bij kunt. Tuurlijk is dat jammer, over IRC weet ik niet zo veel. Ik zit meestal in een ander kanaal :X Maar dan zeg je er daar toch gewoon wat van....

Sowieso staat er niet eens een link naar een /61 topic in je voorbeeld.... Dan maak je helemaal van een amoebe een walvis
Nee het ging over /61 niet over /crew / huiskamer of gesloten SeM topics :P

[ Voor 28% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-01-2003 11:43 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Alfredt schreef op 28 januari 2003 @ 11:40:
Kom op zeg, zo af en toe staat er een linkje tussen waar je niet bij kunt. Tuurlijk is dat jammer, over IRC weet ik niet zo veel. Ik zit meestal in een ander kanaal :X Maar dan zeg je er daar toch gewoon wat van....

Sowieso staat er niet eens een link naar een /61 topic in je voorbeeld.... Dan maak je helemaal van een amoebe een walvis
Mjah, het was het meest recente voorbeeld. Het gaat dan ook niet alleen om de link, maar op sommige mensen die ik ook hoor komt het gewoon over als een Ik-zit-wel-in-Area-61-en-jij-lekker-niet steek onder het water. Ik zie gewoon overal een verwijzing opduiken. Helemaal met de onduidelijke toelatingseisen voor A61, een modje draagt iemand voor, is het voor mensen misschien iets irritants.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Het juiste linkje :)

Verwijderd in "feli m-m!"
ah, dit verklaard alles [users] m-m / m.m

[ Voor 33% gewijzigd door aReaRe op 28-01-2003 11:45 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik vind dit een beetje een overtrokken reactie, ik klaag toch ook niet dat ik niet in een crewforum kan komen? of bij de trashcan omdat daar een topic in zit? overigens zit ik in een kanaal #tmf waarin veel (frontpage)crew zich bevind (de blauwen), daar word wel eens een linkje naar een topic in de cf gepost, jammer. maar druk erom maken doe ik niet. wel eens een lichte opmerking als 'hee daar kan ik niet bij' maar dit is een beetje sneu, valt naar mijn mening ook onder een topic als ik kan de hk niet inkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Teckna op 28-01-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:39

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Erg overdreven vind ik het hoor. Ik zie ook wel eens linkjes van crew fora, moet dat dan ook verboden worden ofzo :? Lees er gewoon overheen en als je er op klikt en niet in kan, dan is het bericht dus niet voor jou bedoelt. Ik snap het probleem niet hoor :)

EDIT:

wat Teckna dus zegt, erg overdreven IMO

[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 28-01-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit topic al 5 dagen eerder verwacht, maar nu is het er dan toch nog... Tja, het gebeurt weleens dat een forum wordt genoemd, waar iemand anders niet in kan. Dat zien we uiteraard liever niet, maar hetzelfde gebeurde ook met de HK (en op veel grotere schaal), en daar zeurde ook niemand over. Waarschijnlijk omdat het merendeel wél HK access had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 18:06

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 11:47:
Ik had dit topic al 5 dagen eerder verwacht, maar nu is het er dan toch nog... Tja, het gebeurt weleens dat een forum wordt genoemd, waar iemand anders niet in kan. Dat zien we uiteraard liever niet, maar hetzelfde gebeurde ook met de HK (en op veel grotere schaal), en daar zeurde ook niemand over. Waarschijnlijk omdat het merendeel wél HK access had.
Nee, meer omdat de toelatingsregels voor de HK duidelijk waren en iedereen met een beetje geduld (en voldoende tech-posts) er vanzelf wel kwam.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Het gaat er niet om dat wij er langs moeten lezen oid. Dat is het probleem niet,.. het gaat er meer om dat er zo'n sfeer hangt van 'kijk mij eens 1337'er dan jou zijn."

[ Voor 9% gewijzigd door DeMoN op 28-01-2003 11:51 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 11:47:
Mjah, en als je die niet had dan nog staat goed beschreven wanneer je HK access krijgt. Dat is met Area61 niet zo.
Mr. Liu schreef op 28 January 2003 @ 11:49:
[...]

Nee, meer omdat de toelatingsregels voor de HK duidelijk waren en iedereen met een beetje geduld (en voldoende tech-posts) er vanzelf wel kwam.
LOL, ik was te laat :+

[ Voor 20% gewijzigd door DGTL_Magician op 28-01-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
DeMoN schreef op 28 January 2003 @ 11:50:
Het gaat er niet om dat wij er langs moeten lezen oid. Dat is het probleem niet,.. het gaat er meer om dat er zo'n sfeer hangt van 'kijk mij een 1337'er dan jou zijn."
Inderdaad, dat is precies mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Mr. Liu schreef op 28 January 2003 @ 11:49:
[...]

Area61 is ook duidelijk :) In het begin toen het nog ´geheim´ werd gehouden was het niet duidelijk (duh :P ) maar nu is het duidelijk wat de toelatingseisen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
We Are Borg schreef op 28 January 2003 @ 11:52:
[...]

Area61 is ook duidelijk :) In het begin toen het nog ´geheim´ werd gehouden was het niet duidelijk (duh :P ) maar nu is het duidelijk wat de toelatingseisen zijn
Wat zijn ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

DGTL_Magician schreef op 28 January 2003 @ 11:51:
[...]

Inderdaad, dat is precies mijn punt.
Ja, en bij de HK van vroeger kon je dit niet krijgen. iig minder.
Dit komt omdat de HK een "offtopic/ontspannings forum" was. Als je daar in kon.. nou big deal...

Nu in A61 moet je een goeie user zijn en daardoor kan je in dit geval een sfeer kweken met bepaalde reply's zodat het overkomt dat de één een "beter user" is dan de andere.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

DeMoN schreef op 28 januari 2003 @ 11:50:
Het gaat er niet om dat wij er langs moeten lezen oid. Dat is het probleem niet,.. het gaat er meer om dat er zo'n sfeer hangt van 'kijk mij eens 1337'er dan jou zijn."
WOW, dus als je in area61 rond loopt ben je 1337 :? Dus als je in het crew forum kan komen dan ben je ook 1337? Ik ben het daar niet mee eens :) Ik zie heel het probleem ook niet, mensen die in jouw ogen ´patsen` met hun area61 toegang kan je toch alleen maar zielig vinden of niet ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
DeMoN schreef op 28 January 2003 @ 11:50:

Is dat niet een kwestie van 'het zo _willen_ zien'. Die mensen die zo'n linkje posten vinden /61 normaal. Dus als die met iemand communiceren is het plaatsen van een /61 linkje net zo 'normaal' als het plaatsen van een HK link.
Die mensen zitten echt niet achter de PC met een stijve plasser omdat ze hebben laten zien dat ze '1337' ( :r woord ) zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers

Staat er duidelijk in, lees maar eens

(trouwens, 5 seconden zoeken en ik had het gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat over IRC en niet over GoT. Wat kunnen wij hier aan doen ? Weinig vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 11:55:
Dit gaat over IRC en niet over GoT. Wat kunnen wij hier aan doen ? Weinig vrees ik :)
kwam ook even via GoT, zag ergens een voorbeeld van een post :) En idd, via IRC kan je er weinig aan doen denk ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 11:55:
Ik zeg IRC _EN_ GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
We Are Borg schreef op 28 januari 2003 @ 11:55:
[...]

Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers

Staat er duidelijk in, lees maar eens

(trouwens, 5 seconden zoeken en ik had het gevonden)
Hartstikke leuk, maar positief opvallen in Techfora is niet echt een duidelijke toelatingseis dacht ik. Ik kom al jaren op GoT, en snap eigenlijk niet waar al die onzin nu op slaat.

Ik post al tijden in hoofdzakelijk techfora, vraag veel, en help ook mensen. Is dat niet positief genoeg?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet klagen dat ik er _niet_ in kan.

[ Voor 17% gewijzigd door DGTL_Magician op 28-01-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Nadeel van dit systeem is dat sommige mensen worden overgeslagen, dat kan gebeuren. Wie weet 'verdien'(sorry, kan er geen beter woord voor vinden) ook toegang maar helaas wordt het niet opgemerkt. Dat is een nadeel van het systeem...

[ Voor 201% gewijzigd door We Are Borg op 28-01-2003 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

DGTL_Magician schreef op 28 januari 2003 @ 11:58:
[...]

Hartstikke leuk, maar positief opvallen in Techfora is niet echt een duidelijke toelatingseis dacht ik. Ik kom al jaren op GoT, en snap eigenlijk niet waar al die onzin nu op slaat.

Ik post al tijden in hoofdzakelijk techfora, vraag veel, en help ook mensen. Is dat niet positief genoeg?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet klagen dat ik er _niet_ in kan.
Tsja ik ook. Misschien dat ze ons/jou vergeten zijn. Misschien dat we niet goed genoeg zijn... :P

Nee... het zou leuk zijn als ik erin kon.. maar goed. Ik mis nu ook niks op zich..
Hopelijk mag ik er in.. dan ben ik ook 1337 8) :+ jk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:13

GaMbiNo

1337

Wat is daar onduidelijk aan? :?
Ga dan eens klagen op al die mods die patsen met hun crewfora. ;)

En welke onzin bedoel je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik weet niet waar jij op irc zit en waar jij op got zit, maar op de manier hoe jij het voordoet heb ik nog nooit iemand een link zien posten. Hiermee bedoel ik dus dat ik nog niemand ooit heb zien patsen mijn zijn A61 toegang.

Hier en daar zie je wel eens een linkje, maar zoals net ook al gezegd bestaat het nou al een enkele tijd en wordt het voor veel mensen gewoon "normaal" dat je erin kan, als ik dat voorbeeld neem van dat m-m draadje daar ging het gewoon om een geintje over een topic wat daar loopt, meer niet. Ik kan dit dus geen patserig gedrag vinden eigenlijk.

Daarbij, zie ik op irc bijna nooit een link voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44
Een echte A61'er patst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

MetHod schreef op 28 januari 2003 @ 12:06:
Een echte A61'er patst niet.
Jij wil zeker ff laten weten dat je er in kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44
DeMoN schreef op 28 januari 2003 @ 12:08:
[...]

Jij wil zeker ff laten weten dat je er in kan? :P
Nu ik het zo teruglees zou je dat kunnen concluderen. :P

Maar blijft overeind staan: je wordt in A61 toegelaten om verschillende kwaliteiten, en ik vind patsen daar niet in thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

MetHod schreef op 28 January 2003 @ 12:11:
[...]
Nu ik het zo teruglees zou je dat kunnen concluderen. :P

Maar blijft overeind staan: je wordt in A61 toegelaten om verschillende kwaliteiten, en ik vind patsen daar niet in thuishoren.
Klopt, maar zoals ik en [Airwolf] al hebben gezegd, het komt niet voor zover ik weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DeMoN schreef op 28 januari 2003 @ 11:50:
Als dat op GoT gebeurt SM/report je dat toch gewoon. Het is inderdaad niet de bedoeling dat er zo gedaan wordt met A61 toegang.. (als dat wordt gedaan :o)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetHod schreef op 28 januari 2003 @ 12:11:
[...]
..., en ik vind patsen daar niet in thuishoren.

Pats eens 1 keer op GoT over je /61 acces en je staat aan de andere kant van het hek. O-) Zie ook de /61 sticky...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 28 January 2003 @ 12:14:
Klopt, maar zoals ik en [Airwolf] al hebben gezegd, het komt niet voor zover ik weer

Bovendien, wat wordt er hier dan gevraagd door de topicstarter, dat iedereen voor dat-ie een link post even nadenkt of dit toevallig een A61 draadje is en dat ie daarom alle niet-A61'ers eraan herinnert dat ze niet l33t genoeg zijn :?

Jammer maar helaas is het roelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 12:38:

[...]

Bovendien, wat wordt er hier dan gevraagd door de topicstarter, dat iedereen voor dat-ie een link post even nadenkt of dit toevallig een A61 draadje is en dat ie daarom alle niet-A61'ers eraan herinnert dat ze niet l33t genoeg zijn :?

Ja, blijkbaar.
Dus het probleem ligt meer bij de mensen die zichzelf niet 1337 genoeg vinden, niet aan de mensen die dat linkje posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 12:38:

[...]

Mjah, dat is dus juist het typische gedrag waar ik het over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 28 januari 2003 @ 12:40:
[...]

Ja, blijkbaar.
Dus het probleem ligt meer bij de mensen die zichzelf niet 1337 genoeg vinden, niet aan de mensen die dat linkje posten.
Mjah, ik post toch ook nooit irc://irc.tweakers.net/1337peeps :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:26

Jaymz

Keep on moving !

Mja, echt iets ertegen doen kun je niet, linkjes en toespelingen naar A61 zul je toch blijven houden, hoewel ik soms het idee heb dat er soms erg makkelijk een 'aanleiding' gebruikt wordt om A61 te noemen :)

Maargoed, er zit ook iets menselijks in het noemen van A61 8)7

Maargoed,je mag best rekening met 'andere mensen' houden als je A61 es wilt noemen en het is niet persé noodzakelijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jaymz op 28-01-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:13

GaMbiNo

1337

code:
1
2
3
4
5
6
(12:42:25)     &#8212;&#8250; now talking in: (#1337peeps)
(12:42:25) ((
(12:42:26)     &#8212;&#8250; mode: (Teg) sets (+b GaMbiNo!*@*)
(12:42:26)     &#8212;&#8250; kick: (GaMbiNo) was kicked by (Teg) 
                      (Helaas, u staat niet op de Access list. 
(12:42:27)     &#8212;&#8250; can't join #1337peeps (you're banned (+b))

:'( B)

Maargoed, ik denk niet dat je je daar nou zo druk om moet maken.
Wat betreft het echte patsen met A61 valt het reuze mee.
Ik zie het zelden tot nooit eik, denk eerder dat sommige mensen zonder toegang er een beetje overgevoelig voor zijn. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door GaMbiNo op 28-01-2003 12:52 . Reden: Layout werd een beetje verneukt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
GaMbiNo schreef op 28 januari 2003 @ 12:48:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
(12:42:25)     &#8212;&#8250; now talking in: (#1337peeps)
(12:42:25) ((
(12:42:26)     &#8212;&#8250; mode: (Teg) sets (+b GaMbiNo!*@*)
(12:42:26)     &#8212;&#8250; kick: (GaMbiNo) was kicked by (Teg) 
                      (Helaas, u staat niet op de Access list. 
(12:42:27)     &#8212;&#8250; can't join #1337peeps (you're banned (+b))

:'( B)

Maargoed, ik denk niet dat je je daar nou zo druk om moet maken.
Wat betreft het echte patsen met A61 valt het reuze mee.
Ik zie het zelden tot nooit eik, denk eerder dat sommige mensen zonder toegang er een beetje overgevoelig voor zijn. ;)
Mjah, misschien wel ja. Maar je snapt toch wel, dat zeker nu de HK weg is (waar ik overigens zelden kwam), het sowieso wat overkomt als: Wij-kunnen-wel-gezellig-ontspannen-en-jullie-niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

DGTL_Magician schreef op 28 January 2003 @ 13:02:
[...]

Mjah, misschien wel ja. Maar je snapt toch wel, dat zeker nu de HK weg is (waar ik overigens zelden kwam), het sowieso wat overkomt als: Wij-kunnen-wel-gezellig-ontspannen-en-jullie-niet.
Je moet niet zo zeurenIk heb nooit toegang gehad tot de HK en daar heb ik ook nooit over geklaagd.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Mr. Liu schreef op 28 januari 2003 @ 13:16:
[...]

Je moet niet zo zeurenIk heb nooit toegang gehad tot de HK en daar heb ik ook nooit over geklaagd.
Mjah, ik klaag niet over het feit dat ik geen toegang heb. Ik klaag over het feit dat er over opgeschept word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

DGTL_Magician schreef op 28 January 2003 @ 13:29:
[...]

Mjah, ik klaag niet over het feit dat ik geen toegang heb. Ik klaag over het feit dat er over opgeschept word.
Prima, dat mag ;) Geef mij eens een link naar een post waar iemand opschept over zijn toegang. Geef link graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

vertel me naast die ene link waar nu al die patserige A61 linkjes staan? Want volgens mij lul je uit je nek... Wat op IRC gebeurt hebben wij hier niets mee te maken, als mensen ermee zitten te patsen, is dat behoorlijk jammer en absoluut niet de bedoeling maar volgens mij zit je er nu meer een probleem van te maken dan het is.

Overigens is het logisch dat jouw irc kanaals niet gelinkt wordt omdat daar 20 man in komt, tegen ~ 400 in A61... Ik ben erg benieuwd naar al die patserige linkjes op het forum. Om eerlijk te zijn was die ene die je nu post mij ook al opgevallen en vond ik die opmerkingen in dat topic ook helemaal niet leuk, want ik heb ook een klein beetje het gevoel dat sommigen het toch stiekum wel een heel klein beetje 'l33t' vinden dat ze ergens inkunnen waar een ander niet inkan... Kan ik me voorstellen (ik vond het ook heel cool dat ik in crewfora kon, toen ik net crew was), maar het is idd niet de bedoeling dat dat constant op het forum tot uiting komt...

Maar volgens mij is dat ook helemaal niet zo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
JvS schreef op 28 January 2003 @ 13:39:

[...]

vertel me naast die ene link waar nu al die patserige A61 linkjes staan? Want volgens mij lul je uit je nek... Wat op IRC gebeurt hebben wij hier niets mee te maken, als mensen ermee zitten te patsen, is dat behoorlijk jammer en absoluut niet de bedoeling maar volgens mij zit je er nu meer een probleem van te maken dan het is.

Overigens is het logisch dat jouw irc kanaals niet gelinkt wordt omdat daar 20 man in komt, tegen ~ 400 in A61... Ik ben erg benieuwd naar al die patserige linkjes op het forum. Om eerlijk te zijn was die ene die je nu post mij ook al opgevallen en vond ik die opmerkingen in dat topic ook helemaal niet leuk, want ik heb ook een klein beetje het gevoel dat sommigen het toch stiekum wel een heel klein beetje 'l33t' vinden dat ze ergens inkunnen waar een ander niet inkan... Kan ik me voorstellen (ik vond het ook heel cool dat ik in crewfora kon, toen ik net crew was), maar het is idd niet de bedoeling dat dat constant op het forum tot uiting komt...

Maar volgens mij is dat ook helemaal niet zo.
Uhm, het aantal users boeit niet echt veel. Het gaat om het idee. En daarnaast heb ik op IRC regelmatig een linkje voorbij zien komen waar ik niet bij kon, met als opmerking: Oeps, dat is Area61, daar kun jij niet in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

DGTL_Magician schreef op 28 January 2003 @ 13:42:
[...]

Uhm, het aantal users boeit niet echt veel. Het gaat om het idee. En daarnaast heb ik op IRC regelmatig een linkje voorbij zien komen waar ik niet bij kon, met als opmerking: Oeps, dat is Area61, daar kun jij niet in. :/
Wat op IRC gebeurt hebben wij hier niets mee te maken, als mensen ermee zitten te patsen, is dat behoorlijk jammer en absoluut niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

DGTL_Magician schreef op 28 januari 2003 @ 13:42:
[...]

Zoiets kan je op 2 manieren bekijken: Jij kan er lekker niet in en ik lekker wel OF oeps, beetje stom van me, laat dat linkje maar zitten. Jij ziet denk ik te snel de eerste en ik denk veel vaker aan de 2de mogelijkheid.

Maar geef nu eens linkjes naar posts op GoT waar mensen patsen met area61 toegang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik vind het niet opscheppen, het is een linkje die gewoon onbedacht is gepost.

Dan stel ik ook maar voor, om geen linkjes van stuffis generalis te posten aangezien men daar ook eerst 50 postings moet maken. een modje moet nimmer een link posten dat in een crewforum zit, en als er ergens een linkje stond naar een topic die verplaats is naar de trashcan dan moet dat linkje even weggeedit worden. ik heb eigenlijk nooit gezien dat iemand wilde patsen met status van A61 sterker nog. zoals Itsnows al zij, op het moment dat er wordt opgemerkt dat iemand bewust loopt te 'patsen' is het snel einde oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Mjah, volgens mij valt het allemaal wel mee met dat 'patsen over A61 access'. Als de topic-starter nu eens met concrete topic/irc voorbeelden zou komen, zou ik zeggen, jah. Maar nu niet :). Ik zou mezelf echt niet 'beter' voelen met A61 access, dus iemand die ermee patst, moet zich laten nakijken :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maar geef nu eens linkjes naar posts op GoT waar mensen patsen met area61 toegang
die komen er denk ik niet. Als ze er wel komen mag DTL ze naar me doormailen en zal ik dit topic heropenen. ZOlang het niet verder komt dan geklaag verwijs ik hem door naar de klaagbaak op het fokforum, want hier zit niets nuttigs in (behalve het (uitgekauwde) punt dat de toekenning van a61 niet 'rechtvaardig' is, maar dat wisten we allang).

Voor klachten over gedrag op IRC kan je bij de betreffende opjes zijn, BrZ is wel een mooie om tegenaan te gaan zeuren >:)

[ Voor 24% gewijzigd door JvS op 28-01-2003 13:49 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.