met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
slapeloze nachten omdat je er dan toch maar achter blijft zitten, omdat ie daar anders zo zielig alleen staat 
niks, behalve even zorgen dat ie genoeg frisse lucht krijgt..
niks, behalve even zorgen dat ie genoeg frisse lucht krijgt..
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 21:36 schreef Servowire het volgende:
Wat zij de gevaren als je je PC dag en nacht aanlaat?
Brand? Slijtage?[/quote]heb mijne nu al 1,5 maand aanstaan nog geen problemen :P:P:P
Wat zij de gevaren als je je PC dag en nacht aanlaat?
Brand? Slijtage?[/quote]heb mijne nu al 1,5 maand aanstaan nog geen problemen :P:P:P
ik heb sinds febrarie mijn pc 24/7 aan staan geen centje pijn. heb in tussen tijd alleen wel mijn cpu/MB geupgrade maar dat was alleen omdat mijn koetje dan 3x sneller kon grazen
...
Neptune is in het afgelopen jaar nog geen kwartier uit geweest (1x harddisk + 1x geheugen upgrade), niks geen problemen mee gehad.
Beste voor een pc is 24/7 aanstaan. Wel uiteraard van onderhoud voorzien (stof, etc). dus als ie 1 x per jaar een onderhoudsbeurt krijgt is genoeg.
ze draaien hier alle 3 24/7, helaas moeten ze binnenkort uit omdat ik een nieuwe stoppenkast laat plaatsen (zodat de pc's een eigen aardlek hebben enzo.. zodat de boel niet uitvliegt als er ergens anders kortsluiting is)
Verwijderd
de mijne draaien sinds mei onzo 24/7, behalve mijn athlon die wel eens meegaat naar een lan party, maar daar ook gewoon RC5 draait
op mijn werk draait ook alles 24/7, 11 pc's van cyrix 166 tot PIII 600
op mijn werk draait ook alles 24/7, 11 pc's van cyrix 166 tot PIII 600
Verwijderd
Hum ENERGY,
das helemaal geen gek idee, moet ik maar eens aan mijn maat vragen of dat niet te regelen is een aparte aardlek voor de koeien!
das helemaal geen gek idee, moet ik maar eens aan mijn maat vragen of dat niet te regelen is een aparte aardlek voor de koeien!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 05:16 schreef Proxy 71 het volgende:
Kan dat ding uit dan ????? >:)[/quote]LOL,
Maar de mijne echt niet meer omdat die knop kapot is.
Hij gaat alleen nog maar uit door de stekker eruit te halen.
Kan dat ding uit dan ????? >:)[/quote]LOL,
Maar de mijne echt niet meer omdat die knop kapot is.
Hij gaat alleen nog maar uit door de stekker eruit te halen.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
[eNeRGy], toevaqllig heb ik dat net vorige week gedaan, moest ivm vaatwasser, wasmachine, droger etc. toch al nieuwe groepen er bij hebben, dus gelijk die PCtjes ook apart gezet
[removed]
Pagina: 1