gevaren van 24/7

Pagina: 1
Acties:

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 08:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Wat zij de gevaren als je je PC dag en nacht aanlaat?

Brand? Slijtage?

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

slapeloze nachten omdat je er dan toch maar achter blijft zitten, omdat ie daar anders zo zielig alleen staat :)

niks, behalve even zorgen dat ie genoeg frisse lucht krijgt..

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je vader als ie de stroomrekening ziet :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 21:36 schreef Servowire het volgende:
Wat zij de gevaren als je je PC dag en nacht aanlaat?

Brand? Slijtage?[/quote]heb mijne nu al 1,5 maand aanstaan nog geen problemen :P:P:P

Verwijderd

Mijnes al 6 maand, nog steeds geen probleem!

• Haranaka
  • Laatst online: 10-05 19:25
ik heb sinds febrarie mijn pc 24/7 aan staan geen centje pijn. heb in tussen tijd alleen wel mijn cpu/MB geupgrade maar dat was alleen omdat mijn koetje dan 3x sneller kon grazen :)

...

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Neptune is in het afgelopen jaar nog geen kwartier uit geweest (1x harddisk + 1x geheugen upgrade), niks geen problemen mee gehad.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Beste voor een pc is 24/7 aanstaan. Wel uiteraard van onderhoud voorzien (stof, etc). dus als ie 1 x per jaar een onderhoudsbeurt krijgt is genoeg. :)

Verwijderd

berta 6 graast zonder problemen 24/7 al een maand of 8

Verwijderd

Kan dat ding uit dan ????? >:)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
ze draaien hier alle 3 24/7, helaas moeten ze binnenkort uit omdat ik een nieuwe stoppenkast laat plaatsen (zodat de pc's een eigen aardlek hebben enzo.. zodat de boel niet uitvliegt als er ergens anders kortsluiting is)

Verwijderd

de mijne draaien sinds mei onzo 24/7, behalve mijn athlon die wel eens meegaat naar een lan party, maar daar ook gewoon RC5 draait :)

op mijn werk draait ook alles 24/7, 11 pc's van cyrix 166 tot PIII 600

Verwijderd

Hum ENERGY,

das helemaal geen gek idee, moet ik maar eens aan mijn maat vragen of dat niet te regelen is een aparte aardlek voor de koeien!

• akakiwi
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 05:16 schreef Proxy 71 het volgende:
Kan dat ding uit dan ????? >:)[/quote]LOL,
Maar de mijne echt niet meer omdat die knop kapot is.
Hij gaat alleen nog maar uit door de stekker eruit te halen. :)

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:09
[eNeRGy], toevaqllig heb ik dat net vorige week gedaan, moest ivm vaatwasser, wasmachine, droger etc. toch al nieuwe groepen er bij hebben, dus gelijk die PCtjes ook apart gezet :)

[removed]

Pagina: 1