Ik heb op dit moment de nieuwste cataclyst drivers (van www.rage3d.com) ik heb ook andere versies geprobeerd, maar dat maakte niet zoveel uit. Mijn probleem is dus, als je naar de eigenschappen gaat van de video kaart, en dan naar bijvoorbeeld OpenGL, dan zie je staan: anti-aliasing (of zoiets) en antisotropische filtering (of zoiets, ben namelijk op mijn stage dus kan het helaas niet nakijken) en dan kan je kiezen om het of aan te zetten en dan 2X 3X 4X etc etc of application preference... Er staat dus nergens off.. Nou is mijn probleem dus, dat sommige spellen dit niet in hun opties hebben staan (zoals cs)..
ik heb dit dus op application preference staan, maar als ik dus bijvoorbeeld cs doe dan draait ie cs automatisch met anti-aliasing wat gigantische framedropt veroorzaakt.
Dus hierbij mijn vraag hoe dit uit te zetten.
(als hier bijvoorbeeld in cs een optie voor is, dmv een console command ofzow. Kan iemand die dan ook even posten. Aangezien ik dit meer een videokaart probleem vond heb ik het maar in V&B geplaatst, maar als een modje het hier niet mee eens is en hij moet verplaatst worden zou er dan meteen een topic titel wijziging gedaan kunnen worden? En ja ik heb de FAQ gelezen en dus eigenlijk mag ik dit hier niet zetten
)
ik heb dit dus op application preference staan, maar als ik dus bijvoorbeeld cs doe dan draait ie cs automatisch met anti-aliasing wat gigantische framedropt veroorzaakt.
Dus hierbij mijn vraag hoe dit uit te zetten.
(als hier bijvoorbeeld in cs een optie voor is, dmv een console command ofzow. Kan iemand die dan ook even posten. Aangezien ik dit meer een videokaart probleem vond heb ik het maar in V&B geplaatst, maar als een modje het hier niet mee eens is en hij moet verplaatst worden zou er dan meteen een topic titel wijziging gedaan kunnen worden? En ja ik heb de FAQ gelezen en dus eigenlijk mag ik dit hier niet zetten
superB