Abbo na 4 maanden omzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:11
Ik had al even gezocht in de search maar kon zo niets vinden, dus ik dacht vraag het even.

Ik wil een abbo bij vodafone afsluiten. Ik wil graag een 8310. Die is met 180min gratis, en bij 120 kost hij 30euro.
Ik hoorde dat je naar 4 maand 1 belbundel kan terug gaan dus van 180min naar 120.
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat, moet ik dan gewoon een brief schrijven naar vodafone of hoe gaat dat.
Iemand hier ervaring mee?

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Misschien kun je even contact opnemen met de klantenservice of kijk even op http://www.vodafone.nl of kijk in je algemene voorwaarden.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
toen ik bij Ben van een vaak naar een extra ging, belde ik met de klantenservice en die regelden dat toen voor me, denk dus dat dit bij Vodafone ook zo zou zijn :P

..::System Specs::..

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18

Dido

heforshe

offtopic:
De topictitel is erg verwarrend... en je openingspost maakt het in eerste instantie niet veel duidelijker...
Je bedoelt omzetten na 4 maanden, niet naar vier maanden; dat doet geen enkele provider denk ik...

Maar goed, ik denk dat een simpel telefoontje naar de Vodafone klantenservice al een hoop helderheid kan verschaffen.

Wat betekent mijn avatar?

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dido schreef op 28 January 2003 @ 12:29:
offtopic:
De topictitel is erg verwarrend... en je openingspost maakt het in eerste instantie niet veel duidelijker...
Je bedoelt omzetten na 4 maanden, niet naar vier maanden; dat doet geen enkele provider denk ik...

Maar goed, ik denk dat een simpel telefoontje naar de Vodafone klantenservice al een hoop helderheid kan verschaffen.
Lijkt me ook het handigste,
misschien dat je nl niet helemaal recht meer hebt op de gratis telefoon als je zo snel al van abonnement wisselt...

en over de topictitel, die is zo onduidelijk omdat er een grote fout in zit.
"Abonnement na 4 maanden omzetten?"

Dat lijkt me al een heel stuk duidelijker, eventueel nog dat abonnement door abo / abbo vervangen.

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Het kan telefonisch, gewoon bellen en je kan terplekke je abo veranderen. Inderdaad na 4 maanden.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

klopt!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier kan de klantenservice van vodafone je vast wel bij helpen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.