Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stof in Chieftec kast.....oplossing?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey dudes,

Ik heb sinds begin vorige maand weer een leuk systeempje in elkaar geschroefd.
Enigste nadeel is dat het behoorlijk stoffig wordt van binnen.

Ik gebruik een Chieftec Dragon miditower met de standaard fan in de deur, een aan de voorkant (deze blaast naar binnen) en eentje aan de achterkant (deze blaast naar buiten). Toch wordt het nog best wel stoffig vanbinnen. Wat is het beste om dit te voorkomen. Het zijn normale 80x80x25 fans. Kan ik hier een stoffilter voor plaatsen? Hoe gaat dat in z'n werk....

Alle hulp is welkom.

Verwijderd

Je zou van dat spul wat in stofzuigers zit kunnen gebruiken.
Het is wel een bekend probleem, ik heb Noisecontrol dempingsmatten voor Chieftec kasten, die waren zwart, en nu grijs... van al het stof dus.

Ik ga ook een andere case kopen, de Antec 1040AMG, zit al een stoffilter in de voorkant, uitwasbaar :Y)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Gewoon een stoffilter voor en fan kopen en deze _voor_ de fan monteren, zodat deze de stof tegenhoud voordat de lucht door de fan heen gaat. Sim-Pel (ik had ook hier en daar wel eens wat gehoord over kousen ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Tentacle1 op 28-01-2003 11:09 ]

System specs

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

panty van je vriendin ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Beetje een zoekvraagje. Je kunt gewoon kant en klare 80x80 fanstoffilters kopen, of zelf iest maken met -zoals al aangegeven- stofzuigerfilters, panties, etc.

Dit topic is gesloten.