Toon posts:

[Mouseware & UT2k3] Logitech mousewheel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zeker dat het een driver probleem is want het volgende is de oplossing van het niet werken van het wieltje van de Logitech muis. Ik heb zelf de MX700 en de thumb buttons en het wieltje werkte niet.

Mijn oplossing is gewoon deinstall de Mouseware want dit zijn echt ruk drivers. Installer de MS Intellimouse driver. http://www.microsoft.com/hardware/mouse/download_ns.asp
Op het moment van deze post was 4.1 de laatste versie. In mijn geval heb ik gekozen voor de Intellimouse Explorer 3.0 en alles werkt nu wel inclusief de cruise up en down knoppen. Alleen de knop boverop zeg maar die ALT-TAB-knop werkt niet nou daar maakte ik toch al geen gebruik van.

De drivers van MS zijn toch beter of geven ze weer eens te weinig info weg om andere ook een goede driver te kunnen laten maken, ik weet het niet maar dit is iig de oplossing. Het maakt trouwens nu niet uit of op ps/2 of USB gebruikt. Zelf heb ik hem op ps/2 zitten omdat dit een hogere prioriteit heeft dan USB.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Dat er problemen waren met de Logitech muisdrivers wist ik, maar dat je Microsoft drivers voor je Logitech muis kan gebruiken wist ik niet. Wel leuk om te weten trouwens :)

The devil is in the details.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Vaag, want bij mij werkt het wel met Mouseware 9.75 onder XP. Als ik de Intellimouse drivers installeer, dan moet er een MS muis aanhangen, anders werkt het hier niet. Alleen met Quake 3 type games kan ik niet scrollen, de rest werkt perfect. Getest zowel met de MX-500 als MX-700.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een MX-700 maar vind het echt onzin om de drivers te de-installe omdat ik zeer veel waarde hecht aan mij "cruise" en natuurlijk de rest van de knopjes.(en ook aan de rest van de software tevens vind ik het is "ruk software" niet echt een goede onderbouwing :))

Wat ik doe als ik UT2k3 of Quake3 ga spelen is gewoon de knopjes van cruise veranderen in delete en die andere in backspace en dan gaat het gewoon super werken in die games !

En bij mij werkte die patch van de Logitech site dus ook niet, vandaar dat ik de knopjes anders heb gezet. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 22:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je kan toch gewoon zeggen dat je een MS mouse hebt dat weet dat ding toch niet. Je moet natuurlijk niet je muis voor je webcam houden want dan ziet ie hem. :D Je kiest ook gewoon dat er een MS mouse aanhangt. Als dan nog probs hebt moet je even iets meer info geven want ik kan het me niet voorstellen,

Nou er zijn patches maar die zijn niet de final solution.