Ik heb een Omnibook xe3 van HP en dat is een goeie laptop en hij draait het goeie besturingsysteem (Debian GNU/Linux) geoptimaliseerd en al. Maar nu zat ik laatst mijn toetsenbord te bekijken en ik kwam tot de conclusie dat daar een fn toets opzit met de nodige toetsen nu doen er een paar het zoals het contrast van het beeld en het lichter en donkerder maken van het beeld.
Maar nu heb ik ook nog een monitor aansluiting achter op mijn laptop en die kun je als het goed is met zo'n knop aan de praat krijgen ik dus zoeken in het boekje en ik zag hem staan. Hoe krijg ik Linux nou zover dat hij die toetsen ook zo aanstuurt dat er ook beeld op mijn 2e monitor komt (dus mijn laptop en een gewoon beeldscherm)
Hoe moet dat ?
Maar nu heb ik ook nog een monitor aansluiting achter op mijn laptop en die kun je als het goed is met zo'n knop aan de praat krijgen ik dus zoeken in het boekje en ik zag hem staan. Hoe krijg ik Linux nou zover dat hij die toetsen ook zo aanstuurt dat er ook beeld op mijn 2e monitor komt (dus mijn laptop en een gewoon beeldscherm)
Hoe moet dat ?
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!