Draai WinXP SP1 met DX9. Heb een Asus GF3 TI200. Gebruik de laatste officiele Nvidia drivers (41.09 als'k me nie vergis). Het probleem is dat geen enkel spelletje meer werkt. Als ik dxdiag draai zegt hij dat DX7 niet werkt, volgens hem DX8 en 9 wel. Maar alles wat 3D gebruikt werkt niet meer. Unreal T 2003, SOF 2, 3D Mark enz.
Wat er gebeurt is dat mijn hele PC hangt. Soms heb ik geluk en kan ik nog CTRL-ALT-DELETEn maar vaak niet.
Het probleem is volgens mij begonnen nadat ik de Stereo drivers van Nvidia probeerde. Die werkten niet (mijn 3D-bril is een ander probleem
ik heb hem al een jaar en heb tot op de dag van vandaag geen 3D mogen aanschouwen), heb ik ge-deinstalleerd en sindsdien werkt niets meer. Heb mijn video drivers gedeinstalleerd, daarna het register geschoond, waar nog heel veel troep van Nvidia instond, daarna opnieuw geinstalleerd maar hetzelfde probleem.
Voorlopige conclusie mijnerzijds, het is weer zover... Mijn Windows draait een paar maandjes en het is al weer tijd voor een volledige herinstallatie.
Tenzij iemand raad heeft natuurlijk!
Wat er gebeurt is dat mijn hele PC hangt. Soms heb ik geluk en kan ik nog CTRL-ALT-DELETEn maar vaak niet.
Het probleem is volgens mij begonnen nadat ik de Stereo drivers van Nvidia probeerde. Die werkten niet (mijn 3D-bril is een ander probleem
Voorlopige conclusie mijnerzijds, het is weer zover... Mijn Windows draait een paar maandjes en het is al weer tijd voor een volledige herinstallatie.
Tenzij iemand raad heeft natuurlijk!