Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2e voeding in pc bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een p4 2.4 met een ti 4200 tevens heb ik 5 schijven van allemaal 60 GB (4 wd en 1 maxtor)... daarnaast heb ik nog 6 fans een blauwe cold cathode, een glowstring en 2 baybassen metlampies erin.. en owjah een dvd speler en een brander..

dit allemaal draait op een 340 WATT chieftec voeding, denken jullie dat et nodig is om er nog een 300 watt voeding naast te zetten.. en zo jah, hoe kan ik die et beste aansluiten zodat ie tegelijk met de andere voeding aangaat..

}:O

Verwijderd

2 samenwerkende voedingen

Daar staat het nodige...

Verwijderd

je zou gewoon een at voeding kunnen pakken en dan deze aansluiten op de monitoruitgang van je chieftec voeding. en dan gaan ze alletwee netjes tegelijk aan. en de monitor kun je dan weer aan die at voeding hangen.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 08:47:
je zou gewoon een at voeding kunnen pakken en dan deze aansluiten op de monitoruitgang van je chieftec voeding. en dan gaan ze alletwee netjes tegelijk aan. en de monitor kun je dan weer aan die at voeding hangen.
Een Chieftec voeding heeft geen AC out.

Verwijderd

mlevd schreef op 28 January 2003 @ 08:52:
[...]

Een Chieftec voeding heeft geen AC out.
das minder dan moet je een schakeling maken met railes dan zet ja aan de ene kant de 12 van van de chieftec en aan de andere kant schakel je de at/atx voeding. let op bij at moet het wel een 220 volt rails zijn andere krijg je vuurwerk.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoekvraagje. Zie ispierings link en ook http://www.virtual-hideou.../atx_psu_mods/index.shtml
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.