Toon posts:

Mooie muizen !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond deze ergens op een site.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://koreamod.com/review/article/30_tuscani/Image9.jpg

Passen mooi bij een Alu case & Alu muismat.

Ik ga proberen nog wat meer info te zoeken over die dingen.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

Jammer dat je bij 1 keer vasthouden al vetvlekken erop ziet. Daarnaast lijken ze erg op die Apple-muizen en zijn ze ook nog eens PS/2 :|
Maarja, het is weer eens wat anders. :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-08 08:24

Blord

Hello Kitty !

doet me denken aan vi...tors, vooral als het een trilfunctie heeft }>

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Verwijderd

Topicstarter
[offtopic]
er staat boven Jessica, dus wat denk je !! B)

Verwijderd

Cis schreef op 28 January 2003 @ 03:32:
Jammer dat je bij 1 keer vasthouden al vetvlekken erop ziet. Daarnaast lijken ze erg op die Apple-muizen en zijn ze ook nog eens PS/2 :|
Maarja, het is weer eens wat anders. :)
Wat is er mis met PS/2? Werkt handiger als USB hoor, 9 van de 10x kent de windows de usb controller niet en heb je geen muis tijdens de installatie.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54

ReseTTim

Chocolate addicted

ze doen een beetje denken aan die van logitech.. iig vooral de linker.. het idee heb ik volgensmij ook wel is gezien van 1 geheel alleen niet in deze uitvoering.. :P :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-07 09:25
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 04:12:
[...]

Wat is er mis met PS/2? Werkt handiger als USB hoor, 9 van de 10x kent de windows de usb controller niet en heb je geen muis tijdens de installatie.
uhm jah vind je het gek met windows 3.1 :+
weet niet wat jij dan allemaal voorn muizen hebt maar ik heb tot nu toe geen problemen gehad.

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Vrees dat ze wel zwaar zijn...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 04:12:
[...]

Ik zal het je zelfs beter zeggen, USB muizen hebben veel vaker last van storingen.
Wij hebben, als ICT bedrijf, veel ziekenhuizen als klant, zij willen bij al hun pc's PS/2 keyboards en muizen, vooral die keyboards moeten we appart bestellen, standaard leveren ze tegenwoordig al met USB....

Verwijderd

U vraagt wij raden...

Deze zijn van het merk Tuscani...

Afbeeldingslocatie: http://www.hyundai-jpc.com/images/jpc-820m_p.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hyundai-jpc.com/images/jpc-810m_l-1.jpg

meer info op:

http://www.jpckorea.com/p...e_detail.asp?goods_num=68

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 07:48 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 21:43

Steve

Krokodil \o/

2X speed? Zou je dat kunnen overklokken naar 4X? :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 09:47

AcouSE

Swedish Chef

Daar is toch niets aan gemod?
[CME] -> [OH]

Verwijderd

Dit is trouwens een regelrechte microsoft kloon:

Afbeeldingslocatie: http://www.hyundai-jpc.com/images/ds-2016_l.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.memoryonly.com/images/products/large/MSE-MSIM.jpg

Wie wil microsoft nou clonen :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 11:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 07:51:

[afbeelding]

En wie vind deze muis nou mooi? :+

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 10:41
Ik zoek een klein draadloos zwart toetsenbordje met trackball er op of trackpoint..
iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 07:51:

[afbeelding][afbeelding]

Lijkt er niet echt op imho.

Verwijderd

Topicstarter
ReseTTim schreef op 28 January 2003 @ 04:45:
ze doen een beetje denken aan die van logitech.. iig vooral de linker.. het idee heb ik volgensmij ook wel is gezien van 1 geheel alleen niet in deze uitvoering.. :P :)
Bedoel je zoiets :
Afbeeldingslocatie: http://koreamod.com/review/article/30_tuscani/Image4.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 12:53:
[...]

Lijkt er niet echt op imho.
Het kan zelfs nog zijn dat ze uit dezelfde mal komen...

Verwijderd

Maar ze blijven draadjes hebben en daar kots ik op. Dat hoeft toch niet meer in deze tijd....

Verwijderd

Maar ze blijven draadjes hebben en daar kots ik op.....
Dat is wel een heeeel originele reden om een draadloze muis te nemen :+ Wordt vast ook wel vergoed door het ziekenfonds ofnie?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 13:55 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 13:46:
Maar ze blijven draadjes hebben en daar kots ik op. Dat hoeft toch niet meer in deze tijd....
Ik vind draadloos een ramp. Veel te zwaar. Heb een MX700 gehad en nu gebruik ik met veel plezier een MX500 _met_ draadje.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Dat niet denk ik ;) maar waarom een draad met een muis nemen als er ook zonder kan. Ik wordt gek van al die draden op me bureau. Heb dus een Logitech Optical Desktop gekocht. Effe duru, maar dan heb je ook wat moois.

Verwijderd

Exirion schreef op 28 januari 2003 @ 13:57:
[...]

Ik vind draadloos een ramp. Veel te zwaar. Heb een MX700 gehad en nu gebruik ik met veel plezier een MX500 _met_ draadje.
Gewicht maakt toch nie uit, je hoeft ze niet op te tillen hoor. Althans er zitten bij mij 2 penlites in en da vind ik knie hinderlijk hoor.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 13:46:
Hoeft niet nee, maar ik heb draadloze muis (optisch) en optisch met draad. Gamen is met draad toch lekkerder :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 14:00:
Gewicht maakt toch nie uit, je hoeft ze niet op te tillen hoor.
Absoluut niet waar. Ten eerste til ik de muis wel regelmatig op als m'n werkblad groter is dan het scherm (bijvoorbeeld bij ingezoomde afbeeldingen in Photoshop e.d.). Maar ook als je de muis niet optilt heb je last van extra gewicht. Wel eens van versnelling en kinetische energie gehoord? Ik typ en muis heel snel en als je een muis snel en gecontroleerd over het scherm heen wil bewegen dan moet je continue de richting veranderen, en elke keer geef je dus een versnelling in een bepaalde richting. Hoe zwaarder de muis, hoe meer kracht/energie dat kost.

Bovendien is de kracht die je moet zetten niet constant, en dat is nog het meest irritante. Naarmate de muis meer in beweging is hoef je steeds minder kracht te zetten. Het duurt een hele tijd voordat je eraan gewend bent en die muis goed gecontroleerd alle kanten op kunt bewegen, en het blijft altijd krampachtiger werken dan met een lichtere muis.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

oftewel meer kans op rsi

Verwijderd

Okay alles heeft z'n voor en z'n tegens. Ik vind een draad die overal aan blijft hangen (want me bureau ligt nogal vol) heel irritant. Mijn pc staat ook nog eens op de grond dus die draad trok mijn muis altijd naar achteren toe. Voor mij was alleen draadloos optich nog een optie, en ook dat toetsenboard wilde ik maar al te graag hebben uit die set.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 17:04 ]

Pagina: 1