Toon posts:

Performance MSI kT4V

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit mobo presteert volgens mij nog niet optimaal, misschien nog geen optimale BIOS :? Draai nu versie 1.7 (nieuwste

Ik draai op 2 PC's SETI:

XP1900+ met strakste geheugensettings op Soltek SL-75 DRV-4.
XP2400+ met strakste geheugentimings, Fast R-2-R Turnaround heb ik op disabled omdat ie dan weigert te booten :( (de soltek heeft die optie overigens niet)

De XP2400+ is amper sneller met kraken dan de 1900+, terwijl dit toch 400 MHz scheelt!

Iemand misschien een idee of het ligt aan het feit dat er nog geen optimale BIOS is, want dit valt vies tegen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 03:18 ]

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 17:31

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen ultra maar een KT4V, of maakt dat qua performance niet uit?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee??

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geduld is een schone zaak- het wordt algemeen als storend ervaren als je binnen 24u gaat kicken :o

Bovendien is je vraag over het verschil Ultra vs gewoon erg simpel op de MSI site te vinden- de Ultra heeft extra features, maar de basiselementen die snelheid bepalen (chipset) zijn hetzelfde

Oslik blyat! Oslik!

• apacer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-02 19:54
Ik heb de MSI 6712 KT400 V (2400 Athlon) met de laatste bios 1.07 en hij draait zoef-zoef!!
Misschien een beetje hier rondsnuffelen: http://www.amdforums.com/
en het msi-forum: http://www.amdforums.com/forumdisplay.php?s=&forumid=12

M.i. draait ie wel optimaal.

Verwijderd

het is verstandig om voor dit moederbord het via chipset servicepakje ( chipsetdrivers ) te instaleren .
de kt400 wordt niet 100% ondersteund door windows , deze drivers verhelpen dat .
je kunt ze hier downloaden : http://downloads.viaarena...1/VIAHyperion4in1445v.exe

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 21:10:
het is verstandig om voor dit moederbord het via chipset servicepakje ( chipsetdrivers ) te instaleren .
de kt400 wordt niet 100% ondersteund door windows , deze drivers verhelpen dat .
je kunt ze hier downloaden : http://downloads.viaarena...1/VIAHyperion4in1445v.exe

:? hoezo niet ondersteund- als het niet ondersteund was, zouden er geen drivers mogelijk zijn :o

Je bedoelt allicht dat de drivers voor de KT400 niet meegeleverd worden met het OS. Dat is iets heel anders :z

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

dat is het , dankje _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op 28 januari 2003 @ 19:54:

[...]

Geduld is een schone zaak- het wordt algemeen als storend ervaren als je binnen 24u gaat kicken :o

Bovendien is je vraag over het verschil Ultra vs gewoon erg simpel op de MSI site te vinden- de Ultra heeft extra features, maar de basiselementen die snelheid bepalen (chipset) zijn hetzelfde
Sommige mensen storen zich overal aan!

Verwijzingen naar de MSI-site zit ik ook niet op te wachten, reageer dan gewoon niet, dank u!

De vraag was of de KT400 misschien nog niet op z'n peak is, doordat er nog geen optimale BIOS beschikbaar is, dat zul je dus op de MSI-site niet vinden, snappie.

Gebruik de search, lees de FAQ, ik stoor me, bla bla bla! Gewoon goed mijn vraag lezen!

Verwijderd

jij gaat een hoop reacties krijgen na je laatste reply

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:33

MnM

denk het ook jah :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die reply waar jij over valt was gewoon behulpzaam bedoeld hoor, daar kun je ook wat rustiger op reageren. Als je na 24 uur nog geen reply hebt kick je je topic, niet eerder (goed, we kijken niet op een uurtje, maar ga nou niet uittesten hoe snel het kan...)

Ik raad je aan eens wat topics over KT400 bordjes te gaan lezen en als je er dan nog niet uit komt een topic te starten met dingen die je zelf al hebt geprobeerd. Of zoals BalusC al eens zei in een topic hier: Je bent toch een Tweaker? Een Tweaker probeert eerst zelf uit te vinden door benchmarks welke bios goed is en welke beter. Zo bepaal je door drivers en biossen te combineren de ideale combinatie.

Bron: BalusC in "Groot Asus A7N8X Topic"

Suc6 d'rmee, als je er niet uitkomt kun je een nieuw topic openen met vermelding van wat je allemaal hebt geprobeerd en waar je op hebt gezocht, je wordt wel geacht zelf wat te hebben geprobeerd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 28-01-2003 22:45 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.