[abo] Bestelling foutgelopen! **Femme**

Pagina: 1
Acties:

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Hellup, bestelling foutgelopen rond betaling... Bestelnummer: 145

Eerst kreeg ik een foutmelding dat ik mailboxname Curry in wilde pikken. Beetje lullig, ik ben Curry op t.net en IRC, en op GoT niet omdat er hier iemand anders al eerder was, maar op t.net was ik eerder. Wachten op de merge dus, want ik heb volgens de regeltjes recht op die nick.

Daarna wilde ik via Girotel Online betalen. Dus ik moet van dat ding on the spot inloggen, en dat kan niet om 2 uur 's nachts (dicht tussen 11 en 7). Gelukkig kon ik nog een back gebruiken.

Toen klikte ik op Eenmalige Machtiging, ik denk: handig, identificatie adh van cookies en IP-adressen dat het authentiek is. Niet dus, krijg ik een of andere printout-ding voor m'n snufferd. Williknie, dus ik druk op back. Werkt niet. Ik ga er dus van uit dat het ding een nieuw window heeft geopend en sluit het in een impuls.

Ja en toen was het foute boel, want toen was m'n bestelling verankerd en klaar, en heb ik geen idee hoe ik moet betalen voor de foute mailboxnames.... hulp? :Y)

Professionele website nodig?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je hebt als het goed is een mailtje gekregen met daarin een link naar het betaalmenu van Triple Deal. Via die link kun je de betaling alsnog uitvoeren.

• curry684

curry684

Topicstarter
Hmmm weet niet waar je het heen hebt gemaild maar niet naar 1 van mijn mailadressen :) Ennuh hoe zit het met die mailalias? Kan ik curry at tweakers dot org op m'n buik schrijven tot de merge?

Niet dat het een probleem is trouwens, was toch niet van plan 'm te gebruiken... gaat beetje om het principe ;)

[ Voor 4% gewijzigd door curry684 op 28-01-2003 03:03 . Reden: Ff mailadres scanner-safe maken ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Kick, help?

• curry684

curry684

Topicstarter
Okee ik had dus zoiets van 'niemand leest dit topic, whatever ik bestel wel opnieuw'. Vervolgens krijg ik dus geemmer met dat curry684, m'n naam en weet ik het wat ik allemaal heb geprobeerd allemaal al in bestelling zijn door een andere gebruiker...

Kan iemand dus asjeblieft even bestelling 145 nuken?

En in de tussentijd is het dus nog steeds erg lullig dat noch ik noch de 'Curry' op GoT die naam kunnen gebruiken voor de mailforwarders omdat het script het niet slikt als er conflicten zijn.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

titel even geedit :P mischien valt dit meer op :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[nohtml]
curry684 schreef op 28 januari 2003 @ 03:02:
Hmmm weet niet waar je het heen hebt gemaild maar niet naar 1 van mijn mailadressen :) Ennuh hoe zit het met die mailalias? Kan ik curry at tweakers dot org op m'n buik schrijven tot de merge?
Check je curry@softhome.net box eens.
Pagina: 1