Toon posts:

Barcode scanner niet via toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een barcodescanner die ik niet via het toetsenbord laat lopen, omdat ik een laptop heb kan dat nl niet. nu is mijn vraag, hoe krijg ik, als ik de barcode scan, de gegevens in een msgbox in vb6. kan iemand mij een stukje code geven die dat aangeeft zoals.
msgbox "Dit is de barcode: " & barcode
Ik zit hier een btje mee, omdat ik dit project voor vrijdag af moet hebben.. duzz zal wel leuk zijn als jullie zouden reageren om mij te helpen, thnx

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als je de input niet via je toetsenbordaansluiting laat lopen, hoe ben je dan wel van plan om de cijfertjes naar je programma te krijgen? Zonder dat kunnen we je geen tips geven...

[ Voor 14% gewijzigd door The Bad Seed op 28-01-2003 01:46 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik je goed begrijp, kun je helemaal niet, niet via je toetsenbord een barcode scanner aansluiten?? maar hoe moet dat dan via een laptop??

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik denk dat je een barcode scanner hebt zonder PS2 aansluiting? Er zijn wel convertors te koop van seriele poort -> ps2

Het is natuurlijk onmogelijk voor je VB applicatie om zomaar magisch die barcode tevoorschijn te toveren :+

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

In dit geval is je barcode scanner toch je input-device?
Wat voor aansluiting heeft dat ding?
Eens je dat weet is het een kwestie van een component te vinden voor jouw programmeertaal dat in staat is om te luisteren wat er op die poort binnenkomt (wat je scanner dus stuurt naar je pc) en ook om eventueel iets naar die poort buiten te sturen.