Toon posts:

Vaag probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb videorecorder aangesloten via een scart kabel op m'n DVD-speler. Vanaf hier gaat een scart kabel naar de TV. Deze kabel heeft ook audio aansluitingen welke naar de receiver gaan.

Als ik TV, video of DVD kijk heb ik netjes m'n geluid via de receiver en beeld via de TV dus dat werkt allemaal prima. Maar als ik naar de radio luister en tegelijkertijd de TV aan heb staan, hoor ik het geluid van de TV heel zachtjes. Dit geluid komt niet van de TV zelf, maar wordt doorgegeven via de receiver.

Als iemand het nog snapt :) hoor ik het graag.

Verwijderd

Uhm, om ff heel eerlijk te zijn... Wie gaat er nou tv kijken en radio luisteren tegelijk?

Verwijderd

Het is maar hoe moeilijk je het probleem zelf maakt.
Als je naar de radio luistert en je stopt op de audio in waar je normaal dus het geluid van je tv in stopt bv een cd speler hoor je dit dan ook zachtjes?
Wellicht is de receiver niet helemaal 100% gescheiden van die ingangen.
Wat ook weleens wil helpen is simpele scarts gebruiken, dus alleen met video en audio en dus zonder schakelspanning etc.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 00:58:
Uhm, om ff heel eerlijk te zijn... Wie gaat er nou tv kijken en radio luisteren tegelijk?
Ik heb de TV altijd aan staan als ik radio zit te luisteren, bijvoorbeeld op CNN of Discovery.
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 01:05:
Het is maar hoe moeilijk je het probleem zelf maakt.
Als je naar de radio luistert en je stopt op de audio in waar je normaal dus het geluid van je tv in stopt bv een cd speler hoor je dit dan ook zachtjes?
Wellicht is de receiver niet helemaal 100% gescheiden van die ingangen.
Wat ook weleens wil helpen is simpele scarts gebruiken, dus alleen met video en audio en dus zonder schakelspanning etc.
De receiver is al 6 tot 7 jaar oud. Ik kan de CD speler even aansluiten op de audio in van de TV.