HP Officejet d135 of psc 2210?

Pagina: 1
Acties:

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:43
Mijn ouders willen een goeie fax kopen, nu zijn onze printer en scanner ook aan vervanging toe.

Het belangrijkste is dat het apparaat de faxen goed kan ontvangen en verzenden, dus een interne modem is vereist, het moet niet zo zijn dat de computer aan moet staan om te kunnen faxen.

Nu heb ik een hoop naar de 135d en de psc 2210 gekeken, maar ik kan de keuze niet goed maken.

als we de pcs2210 nemen dan moet ik ook zorgen voor een usb2.0 pci kaartje want geen van de pc's heeft usb 2.0 .

ik zou graag wat ervaringen horen over de fax functionaliteit van de psc 2210.
Ik weet dat die van de d135 goed is, maar deze is ook bijna 2x zo duur.

het dubbelzijdig afdrukken is niet nodig, maar dat de pc niet aan hoeft te staan om een simpel kopietje te maken zou wel makkelijk zijn (ik weet niet of de psc 2210 dat kan).

Ook zou ik graag willen weten wat zo'n HP jetdirect200m kost, kon ik ook niet echt vinden. (en is deze bij de d135 perse nodig omdat er een soort van netwerkplug opzit)?

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Je kan de psc 2210 ook op usb 1 aansluiten hoor.

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:43
owh? dat zou helemaal mooi zijn, maar waarom staat er dan 2.0 en niet ook gewoon usb bij? en is het nog ergens erg voor, dus dat bijv. een functie niet werkt? thnx