Toon posts:

Webserver thuis

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben bezig thuis een webservertje aan het opzetten ik heb plesk 7,3 erop gezet.
maar nu wou ik nog een progje erop hebben zoals plesk,ensim alleen dit vrij duur.

Kend iemand een gratis progje die ook php en mysql enzovoort ondersteund ?

Mvg, Timespot

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ja, Apache

www.apache.org
Even goed op de site zoeken (echt goed zoeken) en dan vind je een Apache 1.3.x server voor Windows, compleet met install.

PHP module kan je halen op www.php.net, staat bij downloads. Goed de install.txt doornemen en lees ook de FAQ onderaan.

SQL weer ik het niet maar zal er ongetwijfeld zijn.

Dit had je echter zo met google kunnen vinden hoor :) (daar heb ik het namelijk ook allemaal gevonden)

edit: Ik weet niet of het perse voor Windows moet zijn, maar Apache is er iig ook voor andere platvormen. Even rond kijken op de website. :)

[ Voor 15% gewijzigd door dreeke op 27-01-2003 23:53 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:11
PHPdev, een alles in 1 pakket en is nog gratis ook
ondersteund, php, mysql, perl etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 27-01-2003 23:53 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zie de raad van de heren hierboven. Verder is hier natuurlijk niets Professional aan... ;) (Hence the name Professional Networking & Servers

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.