gezocht: NIET portable mp3 cdspeler

Pagina: 1
Acties:

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een zooi cd's gefikt met allemaal prachtige muziek, bedoeld voor mijn portable mp3 cdspeler (riovolt psx100, lomp maar wel goed verder). Maar die mp3 muziek op cd wil ik ook graag in mijn kamer afspelen, en dan niet op mijn zoemende en naar plastic stinkende pc.

Ik zoek een slicke mp3 cdspeler die niet duurder is dan 210 €, INCL. boxen.

Probleem: Als ik google kom ik vrijwel alleen car-mp3 spelers en dure audio systemen die zonder boxen al 300€ zijn, of andere bizarre creaties met dvd-radio-tape-lp-jukebox dingen, en ik heb geen zin om daarvoor te betalen...

Heeft iemand iets leuks thuis staan of een tip voor een vrij simpel merk/model?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 10:09

Super_ik

haklust!

zoek s naar stand alone :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Blaise
  • Niet online
oh shit, hoort dit trouwens niet bij hifi en audio?

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 00:04

we_are_borg

You will Comply

Waarom niet een DVD speler (89,95 euro) met MP3 ondersteuning en een 5.1 set (109,00 euro) erbij.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Blaise
  • Niet online
zoals welke dvd speler? bij sommige spelers heb je het probleem dat je ook je tv moet aanzetten (om track te selecten), en dat het er niet voor is gemaakt. En ik heb al een dvd speler.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Als ik het nog goed weet kan een NIC en een Cyberhome gewoon spelen zonder tv aan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Blaise
  • Niet online
Is wel een idee :)
deze?

En welke 5.1 set? :P (ik blijf lastig)

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Als ik tijd heb dan vraag ik het wel aan iemand die z'n cyberhome en nic heb staan. Het moet kunnen zonder tv ik heb een HE staan die kan het ook maar die is duur (149,00 euro). Het enigste nadeel van mp3 op cd of dvd is dat het te veel nummers zijn en ze geen andere informatie geeft als een track nummer.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

playstation 2 + qcast tuner

• Artwido
  • Laatst online: 11-08 11:28
deze week bij het Kruidvat: DVD speler die ook mp3 kan afspelen: € 95,-

Verwijderd

IK heb dat ding van de blokker. Die dvd speler dan. Die slikt ook gewoon mp3.

• Blaise
  • Niet online
Ja, dvd vind ik dus niet belangrijk, ik wil ook gewoon snel kunnen opstarten en niet eerst mijn tv hoeven aan te gooien om af te spelen.

• Cybje
  • Laatst online: 16:26

Cybje

First Post!

Zoek eens naar de Terratec M3PO (of iets dergelijks), staat vast wel op www.terratec.net. Ik kan me herinneren dat ik dat echt een *superstoere* standalone MP3 player vond. Ik wilde 'm alleen niet kopen omdat m'n versterker anderhalve meter bij m'n computer vandaan staat en me computer toch altijd wel aan staat, dus ik het een beetje onnuttig vond om dan nog een losse standalone MP3 player te kopen. Maar cool is-ie wel ;)

Wat ruist er door het struikgewas

Verwijderd

Bij de meeste DVD spelers hoeft je TV ook helemaal niet aan. Audio of MP3 erin en hij speelt, mits er een versterker aanhangt dan. Voor sommige extra funcies van de DVDspeler, zoals shuffle of playlists, moet je TV wel aan.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Laten we maar een enkeltje AV-forum geven zoals topicstarter al aangaf.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 13:28
Een DVD-speler lijkt me toch echt de beste oplossing. En bij bijna geen enkele dvd-speler moet ook je tv aan om je mp3 tjes af te kunnen spelen. Als je een gewone stereo set hebt is een goedkope 5.1 set in feite helemaal niet nodig, kan je hem gewoon direct op je stereo aansluiten.

Die Terratec stand-alone dvd-speler heb ik ook wel eens zien staan. Toch denk ik dat je beter voor een dvd-speler kan gaan, aangezien die terratec, toen ik hem zag, vrij prijzig was. Kan je trouwens de dvd-speler die je nu hebt niet gewoon als mp3-speler gebruiken?

• Blaise
  • Niet online
Nee, tis een PS2. DVDeet prima verder, maar mp3s niet helaas.

...en momenteel heb ik geen goede stereo :(

[ Voor 28% gewijzigd door Blaise op 28-01-2003 22:00 ]

• Blaise
  • Niet online
Dat dvd is toch tikkeltje problematisch, ik ben een geboren shuffelaar, en daarvoor moet je eerst je tv aanzetten.

En als ik een dvd en boxen los koop kom ik waarschijnlijk duur uit uit, want een beetje dvd speler (http://www.maxpc.nl/p1193.html) kost al 125€.
Tenzij iemand een leuk idee heeft voor goedkope dvd boxen?

---------edit

Koel, de CyberHome CH-DVD-402 : 2.1 kost 99€
Maar waar vind ik goede en goedkope boxen die je erop aan kan sluiten?

[ Voor 18% gewijzigd door Blaise op 28-01-2003 22:08 ]

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 13:28
Je zou eens bij een tweede hands winkel of website waar spullen worden aangeboden kunnen kijken. Vaak zijn daar met een beetje zoeken best leuke dingen te vinden, en meestal voor een mooie prijs. Je haalt dan in ieder geval waarschijnlijk meer kwaliteit in huis dan dat je een zeer goedkoop 5.1 setje koopt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.terratec.com/products/m3po/m3po_pic.gif

Terratec M3Po..

als je toch veel eist....dit is een hele dope

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Blaise schreef op 28 januari 2003 @ 21:35:
Dat dvd is toch tikkeltje problematisch, ik ben een geboren shuffelaar, en daarvoor moet je eerst je tv aanzetten.

En als ik een dvd en boxen los koop kom ik waarschijnlijk duur uit uit, want een beetje dvd speler (http://www.maxpc.nl/p1193.html) kost al 125€.
Tenzij iemand een leuk idee heeft voor goedkope dvd boxen?

---------edit

Koel, de CyberHome CH-DVD-402 : 2.1 kost 99€
Maar waar vind ik goede en goedkope boxen die je erop aan kan sluiten?
De goedkoopste boxen die ik gezien heb zijn 109 euro en als je in combinatie koopt hadden ze een tijd terug nog een pakket. Bel even naar C&J Electronics 010-473.57.03 staan helaas niet op hun website. Ik ben zelf ook nog aan het twijfellen over die boxen.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

we_are_borg schreef op 29 January 2003 @ 10:06:
[...]

De goedkoopste boxen die ik gezien heb zijn 109 euro en als je in combinatie koopt hadden ze een tijd terug nog een pakket. Bel even naar C&J Electronics 010-473.57.03 staan helaas niet op hun website. Ik ben zelf ook nog aan het twijfellen over die boxen.
Dan moet je toch wel 5 aansluitingen op je dvd-speler hebben voor die boxen? Volgens hebben die goedkopere dvd-spelers dat niet.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

thejoker80 schreef op 29 januari 2003 @ 10:33:
[...]

Dan moet je toch wel 5 aansluitingen op je dvd-speler hebben voor die boxen? Volgens hebben die goedkopere dvd-spelers dat niet.
Daar moet je op letten die winkel heeft dus een dvd speler daar zit optisch en die 5 aansluitingen op.

--edit--
Ik weet alleen niet hoe duur die DVD speler is.

Media Markt had ze een tijd terug voor 89,95 staan.

[ Voor 15% gewijzigd door we_are_borg op 29-01-2003 13:24 ]

• Blaise
  • Niet online
Inmiddels heb ik een leuke dvd gevonden incl 5.1 boxen, leuke aanbieding op http://www.CyberHome.com, 200euro..

Thanks y'all!

• Artwido
  • Laatst online: 11-08 11:28
thejoker80 schreef op 29 januari 2003 @ 10:33:
[...]

In principe zit er natuurlijk geen aansluitingen voor boxen op je DVD speler.
Maar die aansluitingen zitten op je versterker.
Een beetje goede DVD-speler heeft een optische uitgang en je versterker heeft een optische ingang.
Pagina: 1