[Win XP NL] fatale error na opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:49
Heb elke keer nadat ik heb opgestart een melding, dat er net een fatale crash is geweest en zich nu goed hersteld heeft. Maar dat is dikke onzin, maar krijg de melding niet weg.
Het is ontstaan na een installatie van een paar drivers en tijdens de install vast sloeg en herstarte uit zichzelf. Daarna deze melding, maar na 10x opstarten nog steeds maar geen crach geweest.
Wat nu?

EDIT: drivers voor een modem(e-tech), een setje van intel die door e-tech zelf geleverd waren.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinus op 27-01-2003 23:48 ]

no comment

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Welke drivers waren dat dan?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Martinus
Is dit wel op te lossen, of nieuwe windows install?

no comment

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Automatisch rebooten na het vinden van een fout uitzetten (Zie WOS FAQ) en dan meldingen op blauwe schermen noteren en zoeken op google naar die meldingen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Martinus
blackd schreef op 28 januari 2003 @ 15:26:
Automatisch rebooten na het vinden van een fout uitzetten (Zie WOS FAQ) en dan meldingen op blauwe schermen noteren en zoeken op google naar die meldingen.
het ging niet om een blauw scherm, dan had ik het makkelijker gevonden. Maar zo'n pop-up, probeer later even een screenie te maken weet je precies wat ik bedoel.

no comment

• Martinus
Martinus schreef op 28 januari 2003 @ 16:16:
[...]

het ging niet om een blauw scherm, dan had ik het makkelijker gevonden. Maar zo'n pop-up, probeer later even een screenie te maken weet je precies wat ik bedoel.
log file en dump van memory weggehaald, en de mededeling was ook weg, mag dicht van mij, aangezien er weing info in dit topic staat.

no comment

Pagina: 1