Wat de fck heb ik gemist?? Waaromdedenwezoweinig??

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ga ik een weekje op vakantie, kom ik terug zie ik dat we de hele week (behalve gisteren) steeds een stuk minder dan 2Miljoen doen??? :'(

Ik heb in wat threads nog geen antwoord gevonden, is het dnet of sparende miniteams of HUH???

Enne ik vind het inhalen van TA in het jaar 2000 toch wel een ultiem doel voor de komende tijd. Wil Andy hier nog een gewaagde* uitspraak over doen?

<font size="-2">Gewaagd in Andyaans betekent: Waar</font> ;)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Nou dit heeft verschillende redenen:
1. Doordat D.net ruim een week down is geweest kregen we geen stats waardoor niet iedereen zijn dagelijkse portie blokjes heeft gesubmit.
2. Door dezelfde probs flusht niet iedereen meer voor DPC!
3. Ook sparen sommige teams voor een MF!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 21:28 schreef tineau het volgende:
Nou dit heeft verschillende redenen:
1. Doordat D.net ruim een week down is geweest kregen we geen stats waardoor niet iedereen zijn dagelijkse portie blokjes heeft gesubmit.
2. Door dezelfde probs flusht niet iedereen meer voor DPC!
3. Ook sparen sommige teams voor een MF![/quote]Hmmz was toch welk subteam het eerste een 1m flush ging houden

Toegeven dat het aardig op een MF begint te lijken met al die sparende teams/leden including myself.

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:54

s3n

Dat is niet helemaal waar.

Sommige subteams, inclusief de onze, spaart tot een bepaalde datum.
Hoeveel blokjes we dan ook in de proxy mogen hebben

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

het begint niet op een MF te lijken? :? volgens mij zijn er nog 10M blokkies op voorraad.. leg mij eens uit waar het dan wel op lijkt :P

en ja dutchman en ik zijn ook aan het sparen.. en zoals zovelen heeft dat niks met de stats van dnet te maken..

Verwijderd

Als je dnet er weer af wilt hebben, moet je die 10M NU in EEN keer gaan flushen :P

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Dat sparen waren de meeste al aan het doen voordat de stats plat liggen. Wel zijn er denk ik veel mensen die hun blokjes hebben vastgehouden om te flushen wanneer er weer fatsoenlijke stats zijn. (vandaag zitten we trouwens voor de tweede dag boven de 2.7 miljoen :)) En dan heb je nog het probleem van de mensen die door distributed niet meer bij DPC flushen, maar die zullen zo langzaam aan ook steeds meer terug komen. Maar als de stats het nu goed blijven doen verwacht ik toch een leuke week ;)
En Rubzie inderdaad mag Andy wel weer eens een voorspelling doen. Tot nu toe werden die iedere keer door niemand geloofd, maar kwamen ze uiteindelijk wel uit :)

[removed]

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
AHA maar wat is er dan met dnet gebeurd dat die dbase zo verneukt is enzow? Kunnen we ze daarvoor niet suen? :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

nah,

een voorzichtige schatting is dat we rond de jaarwisseling op 1. staan. Ik denk een paar dagen ervoor maar dat hangt af van de groei an TeamAnandtech (die er nu niet is) en de ongeveer 10 grote spaarders aan onze kant.

Ik voel aan mijn water dat een paar gasten/teams voor de koelkast gaan en alles op een kerst- of nieuwjaarsflush zetten.

Volgens mij zijn wij nog steeds even hard aan het groeien maar is een gedeelte van onze output naar OGR verhuisd en is de netto koetjes-aanwas dus minder.

Als D-net rond die tijd geen Fallout krijgt ivm onze flushes en de kerstgedachtes van Moose, Decibel en Consorten, (Oh, die stats regelen we wel op 2 januari....) kon het wel eens een vrolijke laatste week van het jaar worden :P

In den beginne was er iets....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• redwing
  • Nu online
De almachtige Andy heeft gesproken, nu gaan we het zeker halen :)

Oh Ruben, als je in de .plans kijkt van decibel, daar staat een uitleg van wat er precies gebeurt is

[removed]

Pagina: 1